Volledige versie bekijken : paint shop pro 12



tatougirl
2 March 2008, 14:08
Hey,
wie kan mij effe helpen met paint shop pro 12.
Ik kan geen filters installeren.
normaal ga je toch naar deze computer,program files en dan naar de map van psp en dan insteekfilters he.
Maar psp 12 heeft geen mappen,de mappen van penselen en maskers enz... staan der ook niet bij.
Hoe kan ik dat dan installeren.
hoop gauw dat er mij iemand wat uitleg kan geven
alvast bedankt he
groetjes

woepi
2 March 2008, 14:14
Ik heb in PSP X2 gewoon een map aangemaakt en deze genoemd insteekfilters en via bestandslocaties in PSP 12 deze map toegewezen? Dit werkt perfect.;)

lidy
2 March 2008, 14:55
Je kunt er wel achter komen welk map het is, dan moet je even kijken naar de extensie van de bestanden. Waarom ze die namen weggelaten hebben en zijn overgegaan op nummers, mag Joost weten. :wtf: Heel onhandig (vind ik dan). Maar ik heb hetzelfde gedaan als Woepi. Werkt prima! :good:

eplerra
12 March 2008, 12:49
Tip: Ik heb onder mijn documenten een map aangemaakt "Mijn PSP-bestanden" en daarin worden alle filters, makers, basisvormen .. etc (zie hieronder) geïnstalleerd en bewaard.
In PSP 12 verwijs ik via de voorkeuren-bestandslocaties naar deze mappen. Het voordeel hiervan is dat je bij een nieuwe PSP-versie gewoon dit mapje kunt blijven behouden, je hoeft er via de bestandslocaties enkel naar te refereren.
Ik heb reeds de overstap gemaakt van PSP 9 naar PSP XI en recent naar PSP 12 en ik kon zonder problemen alle in het verleden geïnstalleerde filters terug hergebruiken. Mijn PC draait nog steeds onder XP-SP2; naar het schijnt werken sommige filters in Vista niet meer, maar dit zijn zorgen voor later.


http://img186.imageshack.us/img186/3899/afbeeldingpspbestandenwj0.jpg

suzy
21 March 2008, 18:00
Fijne dag iedereen en proficiat voor jullie kunnen , ik werk al geruime tijd met X2 , en het ging redelijk met de filters ... tot plots alles weg viel ... Met vista begonnen vanaf deze week , doch weet niet waar of hoe ik mijn filters ordelijk moet laten funcioneren ? Heeft er aub iemand een tip voor mij ? want nu is het geen ontspanning meer groetjes suzy.

lidy
21 March 2008, 18:05
Niet wanhopen, hoor! Ik heb ook problemen gehad met een aantal filters vanwege Vista, maar er is een patch uit waardoor je de meeste weer werkend kunt krijgen. Ik zal even de link opzoeken voor je en die zet ik dan hier neer. :good:

Lees hier maar even. http://www.minatica.be/showthread.php?t=51658 Voor mij was 't de oplossing. Succes!

suzy
21 March 2008, 20:22
Dit is al een lichtje :) en zal het zéker proberen , laat je zéker nog iets weten bedankt hoor groetjes suzy :bow: