Volledige versie bekijken : avast



minoe
11 March 2008, 16:05
Ben ne keer avast free av aan het uitproberen.Heb mijn pc eens gescand maar als hij een virus vond moest ik aanvinken wat te doen(herstellen,verwijderen enz.).Geen probleem daarmee maar wel ambetant dat hij niet meer verder scande tot ik iets aangevinkt had.Is dit telkens zo bij avast of kan men dit ergens instellen.Als ik mijn pc scan ben ik niet van plan om er de hele tijd bij te zitten tot hij wat vind en dan te kiezen voor één van bovestaande opties om dan terug verder de scan te laten uitvoeren

corien
13 March 2008, 13:37
Dit is alleen beschikbaar in de Pro versie.

Kijk in de geavanceerde interface - Taken

serna
13 March 2008, 14:41
Je kunt ook scannen als je opstart. Gaat veel sneller en scant beter omdat er geen programma's actief zijn. Scant dan wel alles zonder tussen komst.

minoe
13 March 2008, 16:56
Dit is alleen beschikbaar in de Pro versie.

Kijk in de geavanceerde interface - Taken
Als ik wil overschakelen naar interface voor gevorderden is dit enkel in de pro versie beschikbaar.Zal dus waarschijnlijk niet lukken om in de free versie het probleem te verhelpen

minoe
13 March 2008, 17:01
Je kunt ook scannen als je opstart. Gaat veel sneller en scant beter omdat er geen programma's actief zijn. Scant dan wel alles zonder tussen komst.
Is dit dit de enige mogelijkheid om in de free versie te scannen zonder enige tussenkomst ?

corien
13 March 2008, 17:30
Is dit dit de enige mogelijkheid om in de free versie te scannen zonder enige tussenkomst ?

Dat klopt het nadeel van de freeversie

minoe
13 March 2008, 19:32
Dat klopt het nadeel van de freeversie
Zal deze dan maar verwijderen.Lijkt me niet echt handig