Volledige versie bekijken : Help, Outlook zorgt voor misserie.



Daeco
14 March 2008, 09:43
Beste Minatica gebruikers,
Mijn outlook XP versie loopt steeds vast op 1 mail.:wall:
Bij het openen van het programma blokkeert dit steeds op de eerste mail in mijn postvak in.
Kan ik deze mail verwijderen? Ik vermoed dat de inhoud van de mail het probleem veroorzaakt.
Ik heb al geprobeerd het anti virus programma uit te schakelen, maar zonder resultaat.
In het verleden heb ik dit probleem nog voor gehad, maar dan stond de bewuste mail niet bovenaan. Dan ben ik er steeds in geslaagd de mail er boven te selecteren en dan met de Caps toets ingedrukt ook de mail er onder. Hierdoor moest ik maar drie mails verwijderen.
Nu echter kan ik niets openen, verplaatsen of selecteren.
Het zou een kleine ramp zijn indien de gegevens in mijn outlook verloren zouden gaan.
Groetjes,

berger
14 March 2008, 13:41
Kun je al niet beginnen met het aanmaken van een nieuwe map (bvb "te bewaren") en alle mails behalve die slechte naar daar te slepen.

jxjxw
14 March 2008, 13:56
gewoon even naar je online webmail gaan en ze daar even binnen halen of verwijderen dan gaat die weer
heb het ook eens aan de hand gehad
groetjes

Daeco
14 March 2008, 14:41
(Bijna) Altijd sorteer ik mijn mails eerst via webmail. Dit om overbodige mails (spam) zo veel mogelijk op de PC te vermijden. De mail die nu voor het probleem zorgd is vermoedelijk aan een zeer groot aantal geadresseerden tegelijk verzonden.
Een nieuwe map aanmaken, daar had ik ook al aan gedacht maar dat lukt niet. outlook start maar gedeeltelijk op en blokkert dan volledig. Ondertussen weet ik dat mij outlook versie geen Xp is maar 2002

J.W.
14 March 2008, 19:12
Ondertussen weet ik dat mij outlook versie geen Xp is maar 2002[/B]

Is wel net hetzelfde.

Daeco
14 March 2008, 20:34
Ha ja? Ze maken er wel een zootje van bij MS. Maar ondertussen is mijn prob. Opgelost.
Misschien niet op de meest professionele manier, maar t’is gelukt.
Tijdens het opstarten van Outlook heb ik constant op de pijltjestoets gedrukt, hierdoor werd er geopend terwijl een andere mail geselecteerd stond. Dan kon ik opnieuw mails binnen halen, de mail er voor en er achter selecteren en ups… alles de prullenbak in.
Iedereen hartelijk bedankt voor de raad. Voor mij mag de tent hier dicht.