Volledige versie bekijken : speedtouch 121g /USB probleem



voiratsou
17 March 2008, 11:31
Hallo,

Ik heb geregeld het probleem met installeren van deze draadloze usb stick

Na de installatie (opnieuw opstarten) klik ik op netwerk icoontje komt het venster in een flits op en is meteen weer weg.
Kan dus de key niet invullen en het werkt dus niet :wall:

Probeer ik vervolgens te deinstalleren blijft er nog een map in program files staan.wil ik die weghalen lukt mij ook niet.

Wie weet er een oplossing ?

Vr Gr,

J I

PeterN
17 March 2008, 14:23
Als je het mapje niet krijgt verwijdert wil dit meestal zeggen dat de pc nog steeds bestanden gebruikt die daar in zitten. Best kan je deïnstalleren via configuratiescherm software/verwijderen of het meegeleverde uninstall programma.
Wat je ook kan doen is de pc in save mode opstarten (F8 drukken vlak voor windows begint te laden) en dan het mapje verwijderen. In save mode worden die drivers niet geladen en kan je ze wel wissen.

Om je key in te vullen kan je best het meegeleverde progje gebruiken van je stick. Dit programma wordt meestal bij installatie zo geïnstalleerd dat het bij opstart van je pc automatisch mee opstart. Als je het dan nog eens opstart gaat het onmiddelijk terug weg. Je moet eens kijken als er geen programma ikoontje staat rechts onder in de taakbalk op je bureaublad. Met links klik op dat ikoontje kan je dan meestal wel het venster openen.

Baloeke
17 March 2008, 15:02
Probeer ik vervolgens te deinstalleren blijft er nog een map in program files staan.wil ik die weghalen lukt mij ook niet.



Als je het mapje niet krijgt verwijdert wil dit meestal zeggen dat de pc nog steeds bestanden gebruikt die daar in zitten. Best kan je deïnstalleren via configuratiescherm software/verwijderen of het meegeleverde uninstall programma.
Wat je ook kan doen is de pc in save mode opstarten (F8 drukken vlak voor windows begint te laden) en dan het mapje verwijderen. In save mode worden die drivers niet geladen en kan je ze wel wissen.

Je kan natuurlijk onze download van de maand (http://www.minatica.be/downloads.php),Revo Uninstaller (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=590), eens gebruiken.
Dit programma zorgt ervoor dat alles van het te verwijderen programma ook alles verwijderd.

voiratsou
17 March 2008, 19:45
Allen hartelijk dank voor deze heldere informatie.

Vr Gr,

Johan