Volledige versie bekijken : vraagje voor de leden van fotografe



woepi
17 March 2008, 22:20
Beste leden (slijm);)

In het forum gedeelde PSP-tuben: http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=252
zoeken we plaatjes, foto's om te tuben en omdat we het niet (mogen) willen doen zonder toestemming van de makers van de foto, willen we in dit topic vragen om toestemming. Iedereen die toestemming geeft om de foto's uit Fotoalbums leden (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=207) te tuben geeft in dit topic een reply met toestemming om hun foto's hier op de site te tuben.

Dank u wel

woepi
17 March 2008, 22:20
Ik geef toestemming :lol:;)

Nostradamus
17 March 2008, 22:24
Ik ook ;)

Kapstertje
17 March 2008, 22:27
Ik ook :D:D:D al zijn het er niet veel:good::p

wizaron
18 March 2008, 00:01
:) No problem, maak er maar mooie dingen van, had ik maar wat meer tijd want ik gebruik ook tal van fotoprogramma's zonder echt alle mogelijkheden te kennen, en ik vermoed dat je er veel meer kan uithalen.
Heb hier het pakket CS3 creative suite disign premium, lightroom, elements alsook photofiltre staan dus heel wat mogelijkheden.;)

Kapstertje
18 March 2008, 00:11
Super leuk wizaron bedankt:good:
Ga ik je mapje eens doorspitten LoL

compuchrisje
18 March 2008, 00:36
Als iemand iets vindt dat hij of zij kan gebruiken (hopelijk uitsluitend voor grafische en geen andere doeleinden), ga je gang. Geen probleem!
Ondergetekende,
ikke

Kapstertje
18 March 2008, 00:44
Natuuuuuuurlijk Grafisch,ik zou niet anders durfen:shy:;)
Anders riskeer ik me een schop onder mijn kont van werner,en die wil ik niet achter me aan hebben rennen.:cool::D

peenif
18 March 2008, 07:57
Geen probleem Kapstertje, go for it

sykke
18 March 2008, 10:28
Doe maar hoor ben precies geen staatsgeheim hé ;)

boneless
18 March 2008, 20:15
Ga uw gang :)

Phil O'Sophe
18 March 2008, 21:56
Al wat bruikbaar is! (behalve portretten) :)

boneless
19 March 2008, 16:09
wat, zelfportretten? :p

Adnilleke
19 March 2008, 16:42
Mijn broodjes en gebak ook http://i27.tinypic.com/330a7hw.gif

Kapstertje
19 March 2008, 16:47
Krijgen we nog honger tijdens het tubes maken ook nog;)

wizaron
23 March 2008, 12:27
:) Waar kunnen we die kunstwerkjes bekijken die je met onze foto's doet?
Er zijn verschillende onderdelen in sub.forums van het grafisch onderdeel.

woepi
23 March 2008, 12:45
:) Waar kunnen we die kunstwerkjes bekijken die je met onze foto's doet?
Er zijn verschillende onderdelen in sub.forums van het grafisch onderdeel.

We gebruiken de foto's voor te leren tuben, hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=52647)
staat de eerste.
Als ze getubed zijn kunnen we ze gebruiken in onze eigen creaties ;)

Slayer666
23 March 2008, 18:16
mijn toestemming heb je ;)

Vincent
25 March 2008, 11:45
Iedereen mag van mijn afbeeldingen alles gebruiken ,maar die met mijn kleinkinderen erop liefst niet. Mijn neus mag wel.:D

compuchrisje
25 March 2008, 23:23
Voor zover ik weet was er niks mis met de neus van Fernandel, en zijn taaltje lustte ik ook wel. In forum fotografie kan je bij de "spelregels" lezen dat men bij voorkeur geen personen in herkenbare vorm tentoonstelt. Of het zou met uitdrukkelijke toestemming van die persoon moeten zijn. Zeker met kinderen, die wel een leuk en lieflijk onderwerp zijn voor ons, maar voor andere snoodaards op een heel andere manier kunnen misbruikt worden.
Dus laat onze kindjes zoveel mogelijk uit het vizier. Is het nodig om assistentie in te roepen bij het bewerken van iets (bv communiefoto's), kan je eventueel vragen om nadien de betreffende posts te verwijderen. Als een link naar een foto lange tijd niet meer gebruikt wordt, zal deze ook via de uploadsites worden weggeveegd. Dit is natuurlijk afhankelijk van de uploadsite zelf, soms moet je er wel registreren of eventueel betalen om méér acties te kunnen uitvoeren.

Vincent
26 March 2008, 17:36
Met mijn neus was (is) niks mis , en mijn taal lustte(ik leef nog)? Maar wat personen aangaat heb je gelijk. Eerst vragen en wat de bedoeling betreft vooraf duidelijk kenbaar maken.:)

Vincent
26 March 2008, 18:44
Je kan toch moeilijk kermisfoto's (en andere aangelegenheden) maken zonder kinderen. Het is reeds zo dat kinderen die op vakantie vertrekken, vooraf door hun ouders een dokument moeten laten ondertekenen opdat er foto's tijdens de duur van de vakantie, van die kinderen genomen mogen worden.

eplerra
31 March 2008, 17:19
Met uitsluitingen van foto's met herkenbare personen - hier treedt ik Compuchrisje volledig bij - mogen mijn afbeeldingen eveneens gebruikt worden voor het verder "tuben".