Volledige versie bekijken : windows probleem



artuur
18 March 2008, 17:21
op de kids hun pc melde de pc aan tot aan de aanmelding icoon en melde weer af

wat heb ik nu gedaan ik heb gewoon de windows herstelt das goed gelukt alles werkt weer en er is niets weg


maar nu geeft hij aan updates doen dat doet hij maar ik kan ze niet instaleren wat kan ik daar aan doen

het is een orginele home die bij de pc bij was

iemand een oplossing

serna
18 March 2008, 18:44
service pack2 geinstalleerd?

artuur
18 March 2008, 18:51
service pack2 geinstalleerd?


ja hoor is ofwas geinstaleerd ben nu maar aant formateren

met dank artuur

Baloeke
18 March 2008, 22:23
Beste Artuur,

Waarom zo snel zijn met formateren? Je stelt je vraag en nog geen 1.30 uur later ben je de pc al aan het formateren. Ons forum dient om zulke zaken op te lossen. Soms moet je even geduld hebben tot er wat leden zijn die je vraag gelezen hebben en eventueel een antwoord hebben gegeven.

En kleine wijziging ergens had je misschien veel elende bespaart, om de pc weer te installeren, updates binnen halen, en alle programma's die je kinderen nodig hebben, te installeren.

Veel kunnen wij dus niet meer voor jou in dit topic doen.

artuur
18 March 2008, 22:32
Beste Artuur,

Waarom zo snel zijn met formateren? Je stelt je vraag en nog geen 1.30 uur later ben je de pc al aan het formateren. Ons forum dient om zulke zaken op te lossen. Soms moet je even geduld hebben tot er wat leden zijn die je vraag gelezen hebben en eventueel een antwoord hebben gegeven.

En kleine wijziging ergens had je misschien veel elende bespaart, om de pc weer te installeren, updates binnen halen, en alle programma's die je kinderen nodig hebben, te installeren.

Veel kunnen wij dus niet meer voor jou in dit topic doen.

ik weet het maar ze konden niet wachten maar toch bedankt mischien heft er iemand een antwoord op moesd er iemand met het zelfde probleem zitten dan weet die persoon mischien wa doen

met gr artuur

Baloeke
18 March 2008, 22:36
Geduld is een mooie gave ;). Als mijn kinderen een probleem hebben met hun pc moeten ze ook wachten.