Volledige versie bekijken : vertaling powerpoint engels naar nederlands



liza
18 March 2008, 20:05
Hallo allemaal.
Een vraagje, weet iemand voor mij de nederlandse vertaling, van de engelse versie van powerpoint, ik kom hier niet uit en zou er erg blij mee zijn. De lessen maak ik in het nederlands, heb een engelse versie. Ik bedoel dus; de termen die gebruikt worden,van verschillende handelingen.
Heb wel een woordenboek, dat ook niet echt werkt.

Baloeke
18 March 2008, 21:11
Het enige wat je kan doen, is denkelijk een Nederlandse versie aanschaffen. De andere programma's, word excel, ... die bij het officepakket zitten zijn ook in het engels, die moeten dan misschien ook omgezet worden in het Nederlands.

liza
18 March 2008, 21:51
Baloeke, ik gebruik alleen powerpoint. Ik dacht misschien bestaat er een lijst of zo. bijv van de effecten en zo. Dank je wel voor je antw.

compuchrisje
18 March 2008, 23:02
Omzetten naar Nederlands kan niet gewoon, je koopt een versie in een taal die behouden blijft. Het office pakket op zich is niet goedkoop, gebruik je dus maar één onderdeel ervan, dan is het prijskaartje al flink wat lager. Een student versie in nederlands kan hier in België al gekocht worden voor ongeveer 140 € (office 2003), dit omvat dan Word, Excel, Powerpoint, Outlook en kleine extra toepassingen als plugin.

liza
19 March 2008, 14:39
Phoe he, doe dit alleen maar voor hobby, gewoon leuke powerpoints maken.
Laat het dan maar staan. Bedankt voor de info, jammer dat er geen vertaallijsten zijn.

Perigo17
19 March 2008, 17:05
Liza, ik weet niet of dit je bedoeling is, maar misschien ben je hiermee geholpen?
Het betreft een Nederlandse cursus over een Engelstalige Powerpoint.
Er wordt in elk geval een Nederlandstalige cursus gegeven met Engelstalige software (Powerpoint 2003). Misschien is dit wat je zocht ?????
http://www.gratiscursus.be/powerpoint_2003/index.htm

Mvg

liza
27 June 2008, 20:54
Sorry sorry sorry. Heb het antw nagelaten. Bedankt voor de link. Hier kan ik wel iets mee. Heb pps maken aan de kapstok gehangen. Was heel lekker bezig, heb er al een paar gemaakt. Daarna bleef ik hangen ! Had iemand die mij wilde helpen maar die persoon heeft een engelse versie, zelf heb ik de nederlandse. Zag het niet meer zitten in mijn uppie verderte gaan. Weet ook niet hoe ik die pps hier moet plaatsen of die van de anderen te bekijken. Misschien krijg ik nog eens de moed om het op te pakken, ik blijfhet prachtig vinden. Bedankt

Nostradamus
27 June 2008, 21:17
Is inderdaad prachtig ook Liza ;)
Powerpoints plaatsen doe je met een link er naar bvb via YouSendIt > link blijft maar één week geldig.
Via http://nl.swoopshare.com/info/details blijft de link 30 dagen geldig.
In de link die ik hier post staat wel bij hoe je dit kan doen, is free ook ;)

liza
28 June 2008, 13:41
Bedankt (y)

datafreak
25 February 2009, 15:50
lolz
bedankt voor wat

datafreak
25 February 2009, 15:50
:evil:
lolz:wall:
bedankt voor wat