Volledige versie bekijken : van 2003 naar 2007



Klemmeke
21 March 2008, 12:22
Ik draai nu op office 2003 home and student, en wil graag naar 2007 gaan.
doch voor alle functies te behouden, zal ik dan office small business moeten aanschaffen.
Kan ik deze aanschaffen, en dan gewoon installeren, neemt dan 2007, alle gegevens, van 2003 over, zoals mails, contacten, endergelijks?

Liefst een zo uitgebreid antwoord, want geen moeilijke termen, ik ben met al die termen, nog niet echt begaan.

Alvast heel hartelijk bedankt

peenif
21 March 2008, 13:52
Office 2007 installeert zich bovenop Office 2003 en neemt inderdaad alle instellingen over, welke versie U installeert hangt af van uw budget uiteraard. Let wel de Office 2003 versie is dan niet meer terug te vinden onder configuratie > software, en is vervangen door de office 2007.
Het beste lijkt mij de versie te kopen met dezelfde mogelijkheden als U nu hebt met Office 2003.
Groetjes

2B's
24 March 2008, 20:26
Klemmeke, ik ben misschien wat laat met deze opmerking maar bij mij op kantoor hebben we vorig jaar een aanpassing van onze server gehad. Daarop werd office 2007 gebombardeerd en dat terwijl we gewend waren van met de office 97 te werken. Nu gebruik ik op mijn pc thuis al lang de 2003 maar die nieuwe vind ik toch niet zo makkelijk. Afhankelijk van wat je ermee gaat doen natuurlijk hé. Als je denkt dat je uit office 2007 heel veel meer gaat halen dan uit je 2003, bezint dan eer ge begint! Die nieuwe is niet zo gebruiksvriendelijk als hij zich voordoet en zeker niet als je niet echt in office moet werken.

djeetn
30 March 2008, 15:15
't klopt dat je in 't begin wel eventjes moet aanpassen. 'k Heb toch ook 'n tweetal weken zitten sukkelen vooraleer ik alles terug vond. Maar eenmaal je 't gewoon bent, werkt 't vlugger dan 2003, vind 'k. Je moet minder menuutjes en submenuutjes openen om iets te kunnen doen