Volledige versie bekijken : telenetmeter



rommeke
22 March 2008, 14:14
ik heb dit er gelezen op het net:

---

Via "mijn telenet" wijzig je uw abonnement, telkens je het wijzigd staat uw telemeter terug op nul.

OPGELET:

Enkel switchen tussen "Expresnet" & "Turbonet", anders word er 25 € aangerekend !!!

---

klopt dit of is het geween weer een andere fabeltje voor goed gelovige mensen

Grtz

Rommeke

J.W.
22 March 2008, 14:21
ik heb dit er gelezen op het net:

---

Via "mijn telenet" wijzig je uw abonnement, telkens je het wijzigd staat uw telemeter terug op nul.

OPGELET:

Enkel switchen tussen "Expresnet" & "Turbonet", anders word er 25 € aangerekend !!!

---

klopt dit of is het geween weer een andere fabeltje voor goed gelovige mensen

Grtz

Rommeke

Uw meter staat echt op nul, maar het volume dat u reeds verbruikt had wordt op het einde van uw periode wel bijgeteld.

90% van uw volume verbruiken en dan een ander abonnement pakken om terug een volledig volume te hebben gaat niet.

Baloeke
22 March 2008, 14:28
Het klopt dat je via mijn telenet kan overschakelen van abonnement.

Ook klopt het bij bij een overschakeling een kost word aangerekend van €25, ook al ga je bijvoorbeeld van ExpressNet naar BasicNet, dus niet alleen het wijzigen tussen Expresnet" & "Turbonet.
Je kan dit eigenlijk zelf eens zien, door gewoon in te loggen via mijn telenet en daar wijzigen abonnement aanklikken.

Of hiermee ook je meter op 0 (nul) word gezet kan ik helaas niet antwoorden, omdat ik daar niet direct iets van vindt.