Volledige versie bekijken : Verdwenen bestanden op Maxtor HD



firefreak
24 March 2008, 14:24
Gisteren had ik bij een vriend enkele bestanden gekopieerd naar mijn externe HD van Maxtor (300gb). Nu thuis blijkt dat er bestanden (hele mappen) verdwenen zijn. Hoe kan dat ? :damn: Ong. een 70 gig is verdwenen aan bestanden en nu geeft hij weer dat er nog 90 gig vrij is dus ze zijn degelijk verdwenen.


Mvg.

teigetje
24 March 2008, 15:00
Hoi,
Hoe het komt dat je de bestanden bent kwijtgeraakt weet ik niet...
maar ik kan je wel misschien dit programma aanbevelen: http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=1 dit kan gewiste bestanden in sommige gevallen terughalen..

groetjes x

dannyma
24 March 2008, 15:32
Gisteren had ik bij een vriend enkele bestanden gekopieerd naar mijn externe HD van Maxtor (300gb). Nu thuis blijkt dat er bestanden (hele mappen) verdwenen zijn. Hoe kan dat ? :damn: Ong. een 70 gig is verdwenen aan bestanden en nu geeft hij weer dat er nog 90 gig vrij is dus ze zijn degelijk verdwenen.


Mvg.
normaal kan dat niet of heb je de ex nog is onderverdeelt ?
ben je wel zeker dat het naar de ex hd was .
ik werk hier ook veel met ex hd en als er iets gekopieert is wordt het er heen gekopieert .
mischien verborgen bestanden deze dan via uw pc te activeren mischien ? :wtf:

firefreak
24 March 2008, 21:25
Ik ben zeker dat ik ze naarde externe had gekopieerd want heb het daar nog gecontroleerd of dat ze er opstonden en dat was.