Volledige versie bekijken : microsoft office outlook



scul
25 March 2008, 17:05
hallo, heb nu al enkele dagen last met mijn postvak in.er komen mails binnen in het linkervak zie ik dan hoeveel maar komen niet op het scherm. ik heb de pc al uitgezet en terug op gezet maar helpt niet.ik heb al aan het zoeken geweest bij verzenden en ontvangen maar kan niks vinden.als ik morgen mijn pc opstart krijg ik ze wel maar niet van de zelfde dag.weet iemand daar een oplossing voor.dank u grtjs karin:damn:

Milo
25 March 2008, 21:02
Karin .....

Ik veronderstel dat je het hebt in een browser based omgeving , dwz dat je via een internetvenster inlogt in een Postvak In van een bepaald bedrijf ....

Kijk eens bovenaan het venster , naast beeld , staat daar berichten ????

Grtz
M

scul
25 March 2008, 22:23
hey,milo ik weet niet waarover je het hebt.ik ken niet zo veel van de pc.het is als ik naar mijn email ga je ziet dat ze binnen komen en links in het vakje van mijn postvak in staat altijd er naast hoeveel mails er in staan.maar komen niet op mijn scherm waar staat vandaag en daaronder komen mijn mails binnen maar nu niet meer. dank u grtjs karin

Milo
25 March 2008, 22:28
klik eens op het plustekentje juist voor Vandaag in het venster waar normaal je mails moeten staan ...

scul
26 March 2008, 14:05
hey milo bedankt ik heb mijn mailtjes binnen gekregen met op het kruisje te klikken. bedankt grtjs karin