Volledige versie bekijken : image maken?



techniekerke
26 March 2008, 13:38
hoe maak je een image van een .iso bestand?

thanks

Fakke_Berto
26 March 2008, 21:02
Als ik het goed heb is een .ISO toch een image-bestand.

jxjxw
26 March 2008, 21:51
hoe maak je een image van een .iso bestand?

thanks
een iso is een image
je kunt deze branden met nero of alcohol 120

techniekerke
27 March 2008, 14:48
ik moet dit kunnen doen daar mijn virtuele drive het image/bestand niet kan laden...

compuchrisje
27 March 2008, 20:44
Met alcohol 120 kan je ook virtuele schijven maken, dacht ik, je moet ze dan ook naar een virtueel station sturen. Zelf nog niet geprobeerd, maar de moeite waard om te proberen.

Fakke_Berto
28 March 2008, 19:13
Probeer even Daemon Tools.

Stuntman Phil
8 June 2008, 12:28
Ik heb alcohol 120% en deamon tools op mn PC staan, (deamon tools pro en lite)

Ik raad aan om Deamon tools Lite te gebruiken, is eenvoudiger ;)

carl
8 June 2008, 13:14
Een .ISO is ene image bestand. Die foutmelding betekent dat hij corrupt is of gewoon dat het programma hem niet kan openen.
Wat je kan proberen:
-ISO uitpakken met winrar
-Mounten met: daemon tools
- Nieuw ISO maken met Poweriso
- ISO opnieuw downloaden
- indien het om een uitgepakt ISO gaat: opnieuw uitpakken en als er PAR bestanden zijn met quickpar eens controleren of de RAR's beschadigd zijn

Iced Dragon
4 July 2008, 15:50
Ik zit met een soortgelijk probleem.
Ik heb van enkele CD-ROMs een iso gemaakt, die ik dan op een DVD wou zetten (via Nero). Nu staan die images er als image op ... hoe kan ik deze als origineel formaat branden?

ghost
4 July 2008, 19:27
Ik zit met een soortgelijk probleem.
Ik heb van enkele CD-ROMs een iso gemaakt, die ik dan op een DVD wou zetten (via Nero). Nu staan die images er als image op ... hoe kan ik deze als origineel formaat branden?

Welke nero heb je ?

Iced Dragon
4 July 2008, 20:04
N7.

Net alcohol 120% gedl. en dit brengt blijkbaar meer soelaas. Vroeger kon ik ze niet eens mounten met Virtual Clonedrive:shy:

Fakke_Berto
5 July 2008, 07:09
Ik zit met een soortgelijk probleem.
Ik heb van enkele CD-ROMs een iso gemaakt, die ik dan op een DVD wou zetten (via Nero). Nu staan die images er als image op ... hoe kan ik deze als origineel formaat branden?
Je hebt die .Iso misschien overgesleept. Dat werkt zo niet. Al wat je hoeft te doen is uit het menu "Beeld branden" selecteren. Daarna krijg je nog een klein venster bij. Navigeer naar je .Iso, selecteer hem, klik maar op ok en gaan met die banaan.
Gr.

dannyma
5 July 2008, 20:53
iso bestanen kan je ook heel snel wegbranden met dvd decrypter en hoeft geen dvd te zijn kan ook cd zijn en elk soort van iso file .
dvd decrypter installeren en klik rechts op het iso bestand en openen met dvd decrypter en wegschrijven ;) .
als het om muziek gaat op cd terug laden met je pc en met windows media player openen en daarna naar rippen gaan en zo krijg je terug de normaal de bestanden ;).