Volledige versie bekijken : Photoshop CS3 of elements 6



Silverwing
27 March 2008, 09:43
Ik heb tot enkele dagen geleden met cs2 gewerkt maar kreeg nu de kans om elements 6 te testen gedurende 30 dagen.
Er zitten daar een aantal leuke nieuwe functies in die ik in cs2 niet had,zoals de rode ogen bewerking met één klik,de huidskleur filter enz.
Nu heb ik de laatste tijd een aantal video cursussen voor photoshop vergaard en die kan ik niet gebruiken voor elements 6.
Ik wou nu wel eens weten van gebruikers van cs3 of zeker de twee functies die ik als voorbeeld gaf ook in cs3 zitten,en welke interessante functies er nog zoal in cs3 zitten die niet in cs2 zitten.
Misschien wil ik dan ook overstappen naar cs3.

Joga
27 March 2008, 13:30
In CS3 zitten volgens mij deze mogelijkheden niet dat je maar één keer moet klikken en
de rode ogen weg zijn. Maar natuurlijk kan je wel met de nodige ervaring en skill van
Photoshop de rode ogen weg doen. Snap je? :)

Simply
27 March 2008, 13:52
Rode oogjes verwijderen gaat vrij simpel hoor:

http://img402.imageshack.us/img402/7418/cs3ex4.jpg

Joga
27 March 2008, 13:53
Over het hoofd gezien *-)

Acid
27 March 2008, 21:00
Als je een beetje leert werken met Photoshop CS3 is dit het beste grafische 2 D programma dat er volgens mij is.

CS3 kan zelfs ook 3d bestanden verwerken (voor degene die het willen weten :))

Als je een beetje je weg vind is er bijna alles mee mogelijk ...
Wordt trouwen bijna door alle proffesionals gebruikt !

peenif
28 March 2008, 09:03
Wat mij het meeste bevalt in CS3 zijn de slimme objecten en slimme filters, zo kan je werkelijk een foto tot het einde der dagen blijven bewerken zonder ook maar één iets van het origineel te vernietigen, de non-destructieve fotobewerking dus. Googel er maar eens op los, tutorials en info genoeg over deze ingenieuze aanpak van Adobe Photoshop CS3.
Verder is er ook de Camera Raw plug-in om Raw bestanden te ontwikkelen (nu ook voor JPEG en TIFF); kortom alles in één fotobewerkingsprogramma.

MAAR, het verwondert mij ten zeerste dat U in CS2 het 'rode ogen gereedschap' niet hebt, :shocked:, U vindt het achter het gereedschap 'snel retoucheerpenseel' of de sneltoets Shift-J. :D