Volledige versie bekijken : Recover cd labtop



dagini
28 March 2008, 11:48
Ik heb mij op 27/2/08 in aldi schoonaarde een labtop medion aangeschaft en deze werkt volgens mij zeer traag, maar nu wou ik deze terugzetten met de bijgeleverde recover cd naar kooptoestand zetten maar dit lukt niet , blijkbaar is het bestand wat op de D patitie staat beschadigd.
Heb reeds een paar Email naar medion gestuurd maar geen reactie.
nu is mijn vraag is er iemand uit de buurt die ook deze labtop heeft en die zou vriendelijk wil zijn mij hiervan een copy te maken eventueel met het in vista ingebouwde backup prog.
Wie wil helpen???

Obsessed
28 March 2008, 13:29
Bij zo'n jonge laptop.
Mogelijk is de harddisk zelfs beschadigd :eek: (RECOVERY defekt en zeer traag???).
Ik zou toch volharden bij Medion hoor, zeker voor de garantie.

HIER (http://www.supermarktpc.net/index.php?option=com_content&task=view&id=195&Itemid=40) nog eens de gegevens van de Medion Helpdesk ;).

dagini
28 March 2008, 14:33
ben ik ook van plan obsessed maar als ik aan de recover geraak zou ik het intussen zelf willen uittesten.
in alle geval dank voor de reactie

gabriel
28 March 2008, 18:37
waarschijnlijk ben je nu telaat ..... als binnen de maand uw pc terug brengt bij aldi heb je de mogelijkheid om uw centen terug te vragen

dannyma
28 March 2008, 19:25
Ik heb mij op 27/2/08 in aldi schoonaarde een labtop medion aangeschaft en deze werkt volgens mij zeer traag, maar nu wou ik deze terugzetten met de bijgeleverde recover cd naar kooptoestand zetten maar dit lukt niet , blijkbaar is het bestand wat op de D patitie staat beschadigd.
Heb reeds een paar Email naar medion gestuurd maar geen reactie.
nu is mijn vraag is er iemand uit de buurt die ook deze labtop heeft en die zou vriendelijk wil zijn mij hiervan een copy te maken eventueel met het in vista ingebouwde backup prog.
Wie wil helpen???
ik ben van antwerpen maar mischien wat ver voor jou ?

dagini
29 March 2008, 08:51
dit is mij wel wat ver maar bent u bereid het per Email te versturen??
ga naar Yousendit.com daar kan u het uploaden en dan krijg ik een bericht en kan het downloaden
heb enkel de map recover nodig
u zou mij een plezier doen , mijn Email xxxxxxxxxx

dagini
29 March 2008, 14:24
Heb een volledig nieuwe instal van vista gedaan en nu loopt hij blijkbaar veel beter, heb dus dit bestand niet meer nodig.
alvast dank voor de reacties

Nostradamus
29 March 2008, 14:42
Ik heb je e-mailadres verwijderd dagini, niet iedereen heeft daar goede bedoelingen mee ;)
Zo te lezen is het probleem opgelost, dus slotje er op.