Volledige versie bekijken : In de wagen TV kijken op je laptop ?



Ignace93
3 April 2008, 16:42
Hallo iedereen,
Is het mogelijk om op je laptop TV te kijken in de wagen(dus zonder aansluiting op distributie) via één of ander setjes om aan te sluiten op je laptop ? Of gewoon streamen van het net via internet, zou ook goed zijn.:lol:
Ik heb op eBay zo'n set gezien die me nieuwsgierig maakte, maar wist niet zeker of het wel zou werken ..
Zou het op één of andere manier mogelijk zijn ?:):)
Dit is wat ik vond.
http://i32.tinypic.com/6thkcy.jpg
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje informeren ?:good:
Alvast bedankt
GR.

boneless
3 April 2008, 16:57
zou goed mogelijk moeten zijn met het nieuwe digitale antennenet, nooit nagekeken eigenlijk.

teigetje
3 April 2008, 18:28
Héy,

Ja hoor dat is mogelijk:p
maar of het in de auto werkt weet ik niet (snelheid van auto..) en de kwaliteit ervan en het aantal mogelijke zenders.. tjah geen idee:p
Als ik me ni vergis geeft 'aldi' dit soms als extra toevoeging gratis bij hun laptops maar dan wel met tv-kaart met antenne, en dus niet met usb-aansluiting.. misschien iemand die hier meer ervaring over heeft?
Is trouwens te koop in de elektronicazaken enzo hoor.. fnac enz...

groetjes x

Ignace93
3 April 2008, 19:04
Ok bedankt, leek me nogal fictie toen ik het zag, maar blijkbaar toch niet. :) Mensen die er nog wat over weten: share it ! :p

Goldie
3 April 2008, 19:39
Ik ben zelf al enige tijd in het bezit van zulke antenne (bijna 1j) en ik moet zeggen dat het geen vette is.
Ontvangst hier in belgië? Enkel op grote open plaatsen (aan de visvijver :p )
en dan ook enkel canvas digitaal.
In Spanje daarentegen ben ik er dan wel goed mee geweest vorige zomer tijdens het surfen.

Ignace93
3 April 2008, 20:07
Canvas vind ikzelf niet zo .. interessant xD, mochten er nog alternatieven zijn: shoot it ! :)

Ignace93
4 April 2008, 22:20
Weet iemand nog andere producten/software om dit mogelijk te maken ? :s

ajaxloverr
5 April 2008, 11:36
anyTV? Sopcast? ff googlen he :p

Ignace93
5 April 2008, 11:50
Jah, zo'n software heb ik al eens geprobeerd, ik weet de naam niet meer, iets in de zin van DigitalTV2500 ofzoiets =\, maar daar kon je alle posten mee nemen, behalve de goede.
Maar toch bedankt voor je post, eens kijken of ze daar wat leuke posten hebben. :)

Ignace93
16 April 2008, 17:24
Slotje ..