Volledige versie bekijken : Zoek laptop (Intel t8100 Penryn, 256mb Grafische kaart,...)



templar
4 April 2008, 15:16
Ik ben op zoek naar een goeie laptop met een intel penryn processor (vanaf t8100).

Ik zoek ook iets met een 256+ mb grafische kaart
Ik hoor dat de nieuwe acers zeer goed zijn prijs/kwaliteit. Dell vindt ik maar raar om zo via internet te kopen. Packard Bell en Toshiba zijn niet veel waard denk ik.

Zou deze wat zijn?
HP DV6799
Intel Core 2 Duo T8100 (2,1 GHz, 3 MB L2 Cache, 800 MHz)
nVidia GeForce 8400M GS
3 GB DDR2 Ram
250 GB HDD
15.4" BrightView TFT
HDMI-poort

Staat voor 1099,- EUR in de mediamarkt

PeterN
5 April 2008, 03:39
Toshiba zijn volgens mij zeer degelijke laptops. Het prijskaartje is wel wat hoger, maar wel degelijke kwaliteit en compatibliteit.
Packerd bell situeert zich enkel via online verkoop en spaart zo een verdelers netwerk uit. De service zou alles behalve slecht zijn.
Acer is voor het segment 'laptops' zeker kwa prijs/kwaliteit één van de beste. Jammer dat er uiteenlopende reacties zijn kwa service. Het bedrijf groeit snel, maar blijkbaar groeit de service niet volledig mee :(

GuntherS
5 April 2008, 10:38
Die HP laptop die je daar opgeeft is helemaal niet slecht voor dat geld als je het mij vraagt.
Een HP is trouwens zeker van heel goede kwaliteit, ze zijn niet voor niets marktleider geworden ;)