Volledige versie bekijken : Windows Movie Maker



Ignace93
4 April 2008, 22:19
Hallo, ik weer,
Ik wil dus een liedje bij m'n video invoegen in WMM en het moet persé DAT liedje zijn.
Nu, ik open het liedje, maar in WMM duurt het liedje 06:30 min., maar de duur van het liedje is volgens, zoals het in 'mijn muziek' staat, 04:16 min.:shocked::shocked:
Het rare is, enkel bij dit liedje veranderd hij de lengte, bij een ander liedje niet.:angry::cry::cry:
Ik heb nu naar het liedje zitten luisteren, maar ik merk helemaal geen verschil ? =\ het scheelt 2 min. ik heb het verscheidene keren beluisterd in WMM ... geen verschil met de gewone versie.
Iemand ideetje hoe dit verholpen kan worden ?
Groetjes
Ignace

Baloeke
4 April 2008, 22:28
Als het nu 2 sec zou schelen, zou je het niet merken. 2 Minuten is toch groot, je zou toch een verschil moeten merken.
Over welk liedje gaat het en uitvoerder. Misschien zijn hier leden die de song kennen.
Ik dacht ook dat je in WMM en liedje kan uittrekken, heb je dat misschien gedaan?
Dat liedje zal dan iets trager afspelen. Dit verschil zou je toch denkelijk moeten horen.

Ignace93
4 April 2008, 22:35
Ik heb het liedje al verkleind zodat het past bij de lengte van de vid, alleen stopt de muziek dan waar hij was, dus zeg maar halverwege het lied.
Het liedje is Punish gemaakt door Regi Koen Buysen.

Ignace93
5 April 2008, 09:26
Ok, nieuwe vondst:
Ik heb gisteren het liedje meerdere malen beluisterd en hoorde geen verschil, dat kwam omdat er geen verschil inzit: het liedje duurt namelijk zo'n 10 sec. langer dan normaal en de rest is lege ruimte ipv het lied. Ik moet nu dus enkel die lege ruimte wegkrijgen en die 10 extra sec. moeten ook weg.
Iemand idee hoe dit in WMM gaat ?

Ignace93
5 April 2008, 09:28
En nu weer niet, de ene keer is de ruimte erachter leeg en de andere keer herhaalt ie gwn het liedje achteraan :( . Geflipte PC ? xD

Ignace93
5 April 2008, 09:32
Heb net het liedje vergeleken met dat van WMM en WMP, het WMM liedje loopt helemaal in de war.

Ignace93
5 April 2008, 10:55
Laat maar, ik heb het liedje verkleind, in WMM speelde ie het helemaal verkeerd af.
Ik had besloten om de vid al te maken om te zien of ie ok fout zou zijn en guess what, het liedje in de vid kwam toch wel perfect overeen met de film zeker ? ^^
Hier mag een slotje op mods.

Ignace93
16 April 2008, 17:23
Niemand die hier snel een stukje ijzer op wil gooien ? :)