Volledige versie bekijken : Kan geen updates meer installeren na format



rickske
5 April 2008, 17:57
Hallo,na een format van de computer kan ik geen updates meer installeren via de microsoft site en ook niet in veilige modus.

Wie weet er hier raad mee?

minoe
5 April 2008, 19:12
Hallo,na een format van de computer kan ik geen updates meer installeren via de microsoft site en ook niet in veilige modus.

Wie weet er hier raad mee?
Is het een legale versie dat je er op gezet hebt ?

rickske
5 April 2008, 19:51
Het is een legale versie.

gabriel
6 April 2008, 12:06
lees even het bestandje , zeker met xp , voor vista weet ik het niet

rickske
7 April 2008, 19:58
Ik heb een herinstalatie van windows gedaan en nog kan ik geen updates instaleren.

Wie oh wie kan me helpen?

Baloeke
7 April 2008, 23:18
Welke windows heb je geherinstalleerd?

compuchrisje
7 April 2008, 23:41
Ik kan maar aan één ding denken: je zit aan je limiet van herinstallatie, of je virusprogramma of firewall verhinderen de toepassing. Ik dacht dat 5 keer registreren het maximum was.

dannyma
8 April 2008, 14:59
staat bij je firewall de update's op automatisch ?

rickske
8 April 2008, 17:57
Welke windows heb je geherinstalleerd?

XP pro.

rickske
8 April 2008, 17:58
staat bij je firewall de update's op automatisch ?

Ja,alles staat automatisch.

Baloeke
8 April 2008, 18:36
Heb je al het service pack 2 op je pc staan? Je kan deze hier (http://downloads.vnunet.nl/download/must-haves/windows+xp+sp2/_1287.html) vinden. Deze file is wel 260 MB groot.

rickske
8 April 2008, 18:38
Ik kan maar aan één ding denken: je zit aan je limiet van herinstallatie, of je virusprogramma of firewall verhinderen de toepassing. Ik dacht dat 5 keer registreren het maximum was.

Ik had de firewall en het antivirus programa uitgeschakeld en het lukt daar ook niet mee en ik denk dat ik al 5 keer een registratie gedaan heb,dat betekend dus dat ik geen updates meer kan ophalen zoals jullie denken ?

rickske
24 April 2008, 21:36
Gisteren met microsoft kontakt opgenomen met dit probleem en vandaag een mailtje van ms gehad met bestanden om de updates te kunnen instaleren en dat is me dan ook gelukt.

Arwen52
25 April 2008, 11:15
Dan moet je contact opnemen met microsoft. Als ze zien dat hij op geen andere computer staat helpen ze je met een nieuw nr.
Hebben wij gehad met vista, gekochte versie op een xp gezet, nieuwe pc gekocht en oude teruggebracht naar xp. Maar op een nieuwe pc zit een uitgeklede versie en we wilde de oude erop zetten maar die kan maar 1 keer worden geregistreed.
Microsoft zette hem zo om, we moesten een heel lang nr intikken en nu werkt alles perfect.
Probeer dat eens.

compuchrisje
25 April 2008, 19:36
Ietsipietsie te laat Arwen, maar toch dank.
@Rickske proficiat met je geslaagde actie. Kijk eens bij tips en tricks (http://www.minatica.be/showthread.php?t=40358&highlight=herinstalleren) hier op het forum, het stukje onder "Registratie XP na herinstallatie vermijden". ivm bepaalde bestandjes die je best opslaat op een apart medium.

rickske
26 April 2008, 11:16
@Compuchrisje,bedankt voor deze handige link er staan zeer waardevolle tips op die ik zeker ga toepassen.