Volledige versie bekijken : Problemen na installatie Bitdefender IS 2008



Mr. Badness
5 April 2008, 18:39
Ik heb deze week, na een jaar lang Kaspersky gebruikt te hebben, de nieuwste bitdefender internet security 2008 geïnstalleerd en zit nu met drie probleempjes, het ene al wat vervelender dan het andere :

1. Van Kaspersky zijn er op de c:/program files/kaspersky lab/kaspersky internet security 6.0/ nog een groot aantal bestanden blijven staan die ik niet allemaal kan verwijderen (krijg steeds andere naam van bestand dat hij niet kan verwijderen).

2. Ik heb de indruk dat mijn pc (en dan vooral internet) een stuk trager gaat dan voorheen.

3. Windows kan niet meer volledig afgesloten worden, het stopt steeds bij 'windows wordt afgesloten' maar zelfs na 1/2 uur staat dit er nog op. Ik had dit de eerste keer toen ik bij de installatie van bitdefender moest heropstarten, toen werktte het blijkbaar ook niet.

Kunnen jullie mij raad geven en/of helpen om deze problemen op te lossen ?

Alvast bedankt iedereen !!!

Mr. Badness

Jule
5 April 2008, 23:11
Kan u via systeemherstel terug keren naar voor de instalatie van Bitdefender?
Kasperky zal er dan opnieuw staan? Verwijder deze en plaats een hijackthis logje om de restjes te ruimen? Vermeld bij uw logje dat u geen Kasperky meer hoeft? Of bestaat er een tooltje zoals bij Norton om deze te verwijderen? Ik heb Kasperky ook moeilijk weggekregen. :damn:

Mr. Badness
11 April 2008, 16:37
Ik heb geprobeerd om bitdefender te verwijderen en dit is volledig geslaagd. Alles werkt terug perfect doch, ik heb nog steeds dat probleem dat ik niet alles van die oude Kaspersky kan verwijderen.

De reden waarom ik geen kaspersky mere heb is eenvoudig : de licensie was verlopen. Via mijn collega heb ik bitdefender IS 2008 verkregen. Hij heeft deze gekocht en je kan het op 3 pc installerenen zodus wil ik deze alsnog op mijn pc installeren.

Hoe krijg ik echter die oude kaspersky eraf ?

Hoe werkt dat nu juist weer om eventueel een hijackthis-logfile te maken ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !!!

Jule
11 April 2008, 18:05
Volg Sykke's goede raad? (http://www.minatica.be/showpost.php?p=373975&postcount=22)