Volledige versie bekijken : Mp3



gizmoken
6 April 2008, 18:01
Hallo, ik zit op het account van mijn moeder, wat wel mag.:p omdat ik zelf geen account hierop heb, maar ik heb een probleem met filmpjes over te zetten naar mijn MP3.
Als ik er Bv één van op internet opsla en in de juiste map stop en dan laden (zodat het op het juiste formaat staat). Maar er komt telkens weer op als ik ze wil bekijken, dat ik het programma (dat ik al gebruikt heb) moet gebruiken om het op iets juist te zetten, (dan bv. .jpg...) Dus zette ik het op één van de gevraagde. Maar hij wil het nog steeds niet doen.
Het rare is wel dat als ik een opgenomen filmpje van mijn webcam erop zet, hij het wel doet, en ik het zonder probleem kan bekijken.
Ik vindt het echt irritant, kan iemand mij soms helpen hoe ik ze wel kan kan bekijken op mijn MP3 ?
Alvast bedankt
Grtjes

Simply
6 April 2008, 19:01
Gizmoken,


Je legt het probleem redelijk uit, maar ik denk dat het voor de leden ook gemakkelijk is als je even aangeeft welk type van mp3-speler je gebruikt, want namelijk niet alle mp3-spelers zijn video-compatible. Welk formaat heeft het filmpje?? mp4??

Geeft ons even nog een beetje meer en belangrijke info, dat maakt het zoeken naar een oplossing voor iedereen gemakkelijker :)

Baloeke
6 April 2008, 19:02
Eerst en vooral hopelijk wordt je mama niet boos omdat je op haar pc zit ;).

Elke MP3 speler heeft zijn eigen extensies om bestanden te openen, dus welk merk van MP3 speler heb jij of je een idee welke extensies je MP3 kan openen. Raadpleeg eens je handleiding.

Er bestaan programma's om bestanden over te zetten van de ene extensie naar een andere extensie. Kijk daarvoor eens naar het topic online dienst (http://www.minatica.be/showthread.php?t=39757).

Je moet dus eerst te weten te komen, welke extensie je MP3 speler aan kan.

gizmoken
6 April 2008, 19:15
het is een philips, en heeft 2 mb.
er staat niet zoveel in de handleiding daarover, alleen dat het mp3/wma bestanden moeten zijn.
zou ik die kunnen bekijken als ik ze zo noem?

Baloeke
6 April 2008, 19:20
het is een philips, en heeft 2 mb.
er staat niet zoveel in de handleiding daarover, alleen dat het mp3/wma bestanden moeten zijn.
zou ik die kunnen bekijken als ik ze zo noem?
Van Philips zijn er denkelijk vele verschillende types. 2MB lijkt mij zeer klein als MP3 speler.
Het is best mogelijk dat deze MP3 speler WMA bestand, als film kan lezen.
Gebruik dus bovenstaande link om je film, die op je pc staat over te zetten naar WMA.

gizmoken
6 April 2008, 19:25
Het zijn wel miss maar filmpjes van max. 750 kb:):shy:
ik zal even kijken op de link.

gizmoken
6 April 2008, 21:31
Ik heb zamzar gebruikt, en de mails gekregen, ik heb op de verschillende linken geklikt van het filmpje, maar het waren allemaal stilstaande beelden...
Is er nog een andere manier ?