Volledige versie bekijken : Bestand met "brute kracht" verwijderen



alBildjiekiyya
6 April 2008, 23:25
Hello,

Ik wil graag een map verwijderen, maar het lukt me niet vlot. Ik zit met een (oude) account in "Documents and settings" die ik niet gebruik. Het account (de map van mijn account) kan ik ook niet betreden (aangezien het met een wachtwoord is beveiligd), want het is van mijn vorige XP-installatie. De map is er dus nog, maar is beveiligd en ik wil hem graag weg...

Ik wil echter mijn HDD (nog) niet formatteren en heb het eerder geprobeerd met Unlocker en Killbox. Met beide was het niet gelukt en ook heb ik nog laatst geprobeerd met MS-Dos, zonder succes.

Ik vroeg me af of iemand een krachtige programma kent om bestanden zonder pardon te verwijderen?


Grtz,

I.

kurt002
7 April 2008, 06:18
Is de oude account al verwijderd via configuratiescherm?

alBildjiekiyya
7 April 2008, 16:29
Is de oude account al verwijderd via configuratiescherm?

Wat bedoel je precies met via configuratiescherm? Ik kan je wel vertellen dat de account niet (mee) bestaat bij 'gebruikersaccount', simpelweg omdat de map-account dateert van de vorige installatie.


Grtz,

I.

compuchrisje
7 April 2008, 17:14
Al eens geprobeerd in Dos-venster? Denk er dan wel aan dat namen langer dan 8 tekens niet worden geaccepteerd, dat omzeil je bv door te tikken
del C:\"Documents and settings"\"gebruikersnaam"

alBildjiekiyya
8 April 2008, 15:36
Al eens geprobeerd in Dos-venster? Denk er dan wel aan dat namen langer dan 8 tekens niet worden geaccepteerd, dat omzeil je bv door te tikken
del C:\"Documents and settings"\"gebruikersnaam"

Dus de "aanhalingstekens"? Alhoewel de account niet langer is dan 8 tekens... In MS-Dos word de map niet gevonden als ik hem tijp, maar ik zal eens proberen in 'veilige modus'. Bedankt voor de tip.


Grtz,

I.

Jipb
8 April 2008, 17:51
ga anders is kijken of je de directory niet kan opsporen in dos

ga naar c en ga naar dir/w