Volledige versie bekijken : norton 2005



Pilote
14 June 2005, 19:06
hoe kan ik norton2005 volledig uit mijn pc verwijderen.

Heb hier eens een verwijder-tool zien staan op de forum maar vind het niet meer terug.

(crash) (crash)

jurgenv
14 June 2005, 19:15
die tool is voor de versie 2003 en vroeger, ga naar software en verwijder alles wat met norton te maken heeft(livereg,norton zelf,..)
desnoods in veilige modus, achteraf een het register cleanen met regsupremepro of regcleaner of nog andere...

mss ook eens de restjes in het register handmatig verwijderen, (start==>uitvoeren==>regedit==> ctrl+F==>norton, symantec==>deze als zoekopdracht en verwijder alles wat ie erover vind) wel opletten dat je niks verkeerds verwijderd!;)

daarnaa eens ccleaner laten runnen, ook eens op fouten scannen met ccleaner

Pilote
14 June 2005, 19:18
heb dit allemaal gedaan pc-freakske maar norton staat er nog steeds in in mijn software maar krijg die daar niet meer weg kan ze zelfs niet selecteren om te verwijderen.

jurgenv
14 June 2005, 19:21
hoe bedoel je? al in veilige modus ook geprobeerd?

probeer dan eens alle services van norton te stoppen en uit te schakelen die je vind via start==>uitvoeren==>services.msc

herstart an je pc in veilige modus en probeer nog een norton te verwijderen

Pilote
14 June 2005, 19:30
in veilige modus hebben ook reeds geprobeerd.
als je gaat naar software daar zie je norton nog staan maar je kan niets selecteren om te verwijderen. ook niet in veilige modus.
nochtans is alles weg mappen en al.

jurgenv
14 June 2005, 19:35
heb je ook al geprobeerd de services uit te schakelen?

Pilote
14 June 2005, 19:36
zal nu eens proberen.

Pilote
14 June 2005, 20:13
nee niet gelukt

nielsvandesype
14 June 2005, 20:18
probeer deze methode eens download regcleaner:
http://www.worldstart.com/weekly-download/programs/regcleaner.exe
Start de prog op en vink alle gegevens aan die te maken hebben met norton of symantec en druk dan op de toets in de rechterbenedenhoek ga nu alle tabbladen af en zoek nog naar verwijzigingen van norton zoja verwijder die op dezelfde manier om de backup's te verwijderen ga je naar backups en selecteer die en verwijder ze. Om het in het nederlands te krijgen ga naar het derde menu options, language dutch/nederlands.

jurgenv
14 June 2005, 20:22
wat zie je nog staan bij je lijst in software over norton, kzou eens specifiek willen weten wat er nog over blijft ;)

nielsvandesype
14 June 2005, 20:26
Live-update zou normaal gezien achterblijven (verwijder die dan) maar ook nog heel wat registersleutels dus gebruik ook eens regcleaner.

Pilote
14 June 2005, 20:31
wat zie je nog staan bij je lijst in software over norton, kzou eens specifiek willen weten wat er nog over blijft ;)

Norton Antispam(2x)
Norton Internet Security (7x)
Norton Antivirus 2005
Norton WMI update (3x)

Alles geprobeerd ook regcleaner en de andere tips.
die blijven staan maar nergens kan je op klikken om te verwijderen. Er staat zelfs niets op van grootte :close (crash) :close (crash) :close

jurgenv
14 June 2005, 20:35
maar als er niks van mappen en bestanden zijn overgebleven, dus ook in het register is er echt niks meer dat verwijst naar norton? dan mag je toch zeker zijn dat norton weg is, dat gevalletje bij jou is wel raar, je zegt dat er niks van grootte bij staat, das dan nog eens het bewijs dat alles van norton weg is, post anders een een hijackthis logje, dan kan ik zien o er nog verwijzingen zijn naar je norton;)

nielsvandesype
14 June 2005, 20:36
probeer dan eens deze uninstall tool : http://www.tucows.com/preview/362527
Of deze: http://www.tucows.com/preview/384487
Wil jij eens kijken of je nog ergens mappen vind van norton waar iets in zit als er niets in zit ben ik er van overtuigd dat norton verwijdert is. Zeker ook als je met regcleaner gewerkt hebt.