Volledige versie bekijken : Recovery cd/dvd gezocht voor acer aspire 2920



enjoy__M
10 April 2008, 20:59
mijn buren hebben een nieuwe laptop aangekocht, het is een acer aspire 2920.
bij het opstarten hebben zij uitdrukkelijk voor nederlands gekozen,maar hun Vista staan nu in het engels.
ook bij het branden van de recovery is er blijkbaar iets mis gelopen,want hij heeft maar 1cd gebrand en als ik nu wil in koopstand brengen komt hij natuurlijk achter de volgende cd's vragen.

ik heb al gebeld met acer maar zij willen enkel een recovery opsturen tegen woekerprijzen.

heeft iemand van jullie ook zo een model, voor een recovery cd/dvd te maken?

mvg
enjoy

compuchrisje
10 April 2008, 21:49
Ik denk dat buurman best toch maar verder probeert te onderhandelen met Acer, ofwel een poging doen bij de pc-boer om het zaakje uit te leggen. Hier gaat wel ietsje tevéél verkeerd om normaal te zijn nietwaar? Trouwens, met een recovery van een andere laptop zal je ook niks kunnen doen, omdat het identificatienummer niet klopt.

PeterN
11 April 2008, 08:05
Aangezien het een nieuwe pc is, heb je garantie en moet je terug gaan naar de plaats waar je hem heb gekocht. Zijn moeten onder garantie het probleem kosteloos oplossen. Zo niet, zie je gewoon van de koop af en vraag je uw geld terug. Ik dacht binnen 7 dagen dat je dat kan. Dan zullen ze wel bijdraaien.
Een goede service is de beste reclame, dat zouden ze beter moeten onthouden;)

enjoy__M
11 April 2008, 23:58
Verder onderhandellen met Acer heeft geen zin. dit heb ik al met enkele e-mails gedaan.
ze praten zich maar enkel goed, en hebben geen hoor naar mijn argumenten.
indien zij een recovery willen, vraagt Acer hiervoor 60€
de aankoop is gebeurd via Vandenborre en ik denk dat de 7 dagen al overschreden zijn.

voorlopig heb ik het opgelost met mijn vista erop te zetten met hun licentie nr.
na enkele updates van drivers is het vrij goed gegaan, maar het nadeel is dat ze nu enkele programma's missen die bij de laptop mee werden geleverd.


wat mij betreft raad ik dus zeker GEEN Acer(n)(n)(n)(n) meer aan bij vrienden en kennisen. ik kan best begrijpen dat je die prijs aanrekent na 6 maanden of 1 jaar. Maar na 1 week oude laptop vind ik dit vel overdreven.


Mvg

jxjxw
12 April 2008, 00:15
Verder onderhandellen met Acer heeft geen zin. dit heb ik al met enkele e-mails gedaan.
ze praten zich maar enkel goed, en hebben geen hoor naar mijn argumenten.
indien zij een recovery willen, vraagt Acer hiervoor 60€
de aankoop is gebeurd via Vandenborre en ik denk dat de 7 dagen al overschreden zijn.

voorlopig heb ik het opgelost met mijn vista erop te zetten met hun licentie nr.
na enkele updates van drivers is het vrij goed gegaan, maar het nadeel is dat ze nu enkele programma's missen die bij de laptop mee werden geleverd.


wat mij betreft raad ik dus zeker GEEN Acer(n)(n)(n)(n) meer aan bij vrienden en kennisen. ik kan best begrijpen dat je die prijs aanrekent na 6 maanden of 1 jaar. Maar na 1 week oude laptop vind ik dit vel overdreven.


Mvg

ja staat erbij ze vragen 60 euro maar je krijgt ze zo opgestuur heb ik ook gedaan en moest niets betalen dus doen