Volledige versie bekijken : downloaden



gabriel
16 April 2008, 20:26
@ Jelle , aan u de vraag ( sorry ) : als ik iets wil downen krijg ik steeds "404 " , wat gaat er verkeerd ??? een idee ?? thx

Baloeke
16 April 2008, 20:34
Over welke download gaat het? Is het een van onze site of een download algemeen?
Heb je dat met alle downloads?

gabriel
16 April 2008, 20:46
ah Baloeke ....probs met avg wou die opnieuw instaleren maar krijg steeds 404 ??

gabriel
16 April 2008, 21:08
@Baloeke cc. jelle scoutbox = 0 -- geen melding ??
antwoord op een post = 0 ( soms na .... of de volgende dag , of na een paar andere berichten )
wat is er verkeerd bij mij ?? thx

compuchrisje
16 April 2008, 21:15
De link is in orde hoor, ik kreeg trouwens eerst ook een errorcode, 't lag dus niet meteen ergens bij jou. Heb de link vernieuwd.

gabriel
16 April 2008, 21:33
@ Chrisje & baloeke ....dat een pc als een vrouw is weet iedereen .... of niet ???

Baloeke
16 April 2008, 23:10
Ik kan hier zonder problemen deze downloaden

http://img182.imageshack.us/img182/3131/avgqu7.jpg

compuchrisje
16 April 2008, 23:14
Tja... Baloeke... hoe zou dà nu komen :rofl:

@Gabriel: ik ben wél een vrouw, maar nog steeds geen computer, er ontbreekt één en ander daarvoor. Maar ik troost me met de spreuken van bond zonder naam:
"Wie zijn laatste fout maakt, leeft niet lang meer" ;)

PeterN
17 April 2008, 08:03
Ik ga deze verplaatsen want blijkbaar is er niets mis met de site op zich.
Ik heb net je .doc bekeken met je screenshot in en zie rechtsboven in de taakbalk iets staan van McAfee...Zit daar het probleem niet?
Als je AVG installeert zorg dat een vorige, andere, virusscanner volledig is gedeïnstalleerd. Zorg ook dat eventueel firewalls of andere residentiele programma's afstaan tijdens de installatie.

gabriel
17 April 2008, 16:54
aan allen prob is opgelost thx ;)

@ Peter het mac afee is een ' site advisor ' informeert enkel over goede of slecht bevonden sites , en doet niks meer , het zal wel m'n pc geweest zijn die kuren had , maar bedankt voor de info ;)