Volledige versie bekijken : Hockey - Vriendenmatch?



Obsessed
16 April 2008, 20:49
http://nl.youtube.com/watch?v=N1-25s4uwFQ&NR=1

3raGnicS_
16 April 2008, 20:54
haha xD

Pjj
16 April 2008, 21:10
Ik zie daar de humor niet van in

Obsessed
17 April 2008, 16:07
Ik zie daar de humor niet van in
Misschien had ik deze beter in de lounge gezet :damn:
Toch wel straf hé.
Teamsport noemen ze dat dan.

Mosquitos
17 April 2008, 16:29
Ik zie daar de humor niet van in

En waarom niet?
Ik speel zelf rugby en ik kan slagen krijgen van iemand of iemand anders van mij omdat ik of deze andere persoon iets foutief heeft gedaan en dat wordt zo afgestraft om het zo te zeggen maar na de wedstrijd zijn we even dikke vrienden als voor de wedstrijd en hangen we samen aan de toog een pintje te drinken of er niks gebeurd is.En bij ijshockey is dit ook zo.
Bij voetbal weet ik dit zo nog niet... :)

Baloeke
17 April 2008, 16:47
Die rode zijn precies hevige mannen.

Pjj
17 April 2008, 20:58
En waarom niet?
Ik speel zelf rugby en ik kan slagen krijgen van iemand of iemand anders van mij omdat ik of deze andere persoon iets foutief heeft gedaan en dat wordt zo afgestraft om het zo te zeggen maar na de wedstrijd zijn we even dikke vrienden als voor de wedstrijd en hangen we samen aan de toog een pintje te drinken of er niks gebeurd is.En bij ijshockey is dit ook zo.
Bij voetbal weet ik dit zo nog niet... :)
Ah ja.
Mensen pijn zien doen, want dat zullen ze waarschijnlijk wel hebben, maakt mij misselijk. Letterlijk dan.

Obsessed
17 April 2008, 22:46
Ah ja.
Mensen pijn zien doen, want dat zullen ze waarschijnlijk wel hebben, maakt mij misselijk. Letterlijk dan.
Hoi Pjj,
Dat siert u hoor :good:. Persoonlijk ben ik ook zeker geen voorstander van geweld.
Maar wat moeten we dan met de gevechtssporten, zoals Boksen, Worstelen enz... Daar is het zowieso de bedoeling om de andere zoveel pijn te doen dat hij opgeeft :damn:.

Pjj
17 April 2008, 22:57
Hoi Pjj,
Dat siert u hoor :good:. Persoonlijk ben ik ook zeker geen voorstander van geweld.
Maar wat moeten we dan met de gevechtssporten, zoals Boksen, Worstelen enz... Daar is het zowieso de bedoeling om de andere zoveel pijn te doen dat hij opgeeft :damn:.
;)

Dat zijn dan ook niet mijn sporten :p
Ikzelf speel nu ook waterpolo, da's ook niet zo'n zachte sport.
Maar iemand goedwilllig, not for the game, pijn doen, is gewoon not done.