Volledige versie bekijken : toetsenbord werkt niet in vista home



manu
17 April 2008, 10:13
hoi ik heb een toetsenbord ps2 (normaal media toetsenbord) dat niet wil werken in windows vista home als ik pc op start dan op de delete toets druk gaat deze wel over in de bios en kan ik navigeren met dat zelfde toetsen bord weet iemand raad

mvg manu:bow:

Baloeke
17 April 2008, 15:20
Hoogstwaarschijnlijk heb je een driver probleem, van dit toetsenbord, of is dat toetsenbord niet geschikt voor Vista.
Open eens je apparaartbeheerder, via je configuratie scherm. Staan daar gele uitroepingsteken(s)?

manu
17 April 2008, 23:42
ja er stond een uitroep teken maar zou normaal niet mogen want dit is een ps2 toetsenbord en wordt normaal door elke pc aanvaardt het rare is dat die in de bios wel werkt maar toch bedankt

Baloeke
18 April 2008, 23:11
Voor Vista, en ook voor XP zijn nu voor alles drivers nodig, ook al sluit je dit aan via ps2. bios heeft denkelijk voor dat geen drivers nodig.
Als er een uitroepteken staat wil dit eigenlijk zeggen dat er een probleem is met de driver.

Edit: ik heb je post verplaats naar randapparatuur. Een probleem met een toetsenbord hoort hier thuis

manu
19 April 2008, 02:11
het probleem is nu opgelost heb systeem hestel gedaan en nu werkt het weer ik denk dat het door een of ander update komt maar goed mocht er nu toch nog iemand zijn met dit prob laat maar horen