Volledige versie bekijken : wie helpt?



mamsie754
22 April 2008, 11:10
heb terug xp windows moeten instaleren.
maar nu heb ik een probleem waar ik zo zot van word als een mus.
als ik nu een pagina wil bekijken en scroll naar beneden (zowel met het wieltje van de muis of via de zijkant van de pagina) dan is het juist of er wordt in snel tempo telkens een ander blad op een hoop gelegd.je kan het ook vergelijken met een tv van vroeger waar het beeld van rolde
ik kan het niet beter uitleggen, vroeger dan ging de pagina gelijdelijk naar beneden

Obsessed
22 April 2008, 12:14
Heb je de juiste grafische driver geinstalleerd staan?

mamsie754
22 April 2008, 12:21
waar moet ik zoiets zoeken?

Obsessed
22 April 2008, 12:24
Kan je hier even posten welke grafische kaart er in uw pc zit?
Merk & type

PeterN
22 April 2008, 15:14
Als het enkel met het wieltje is en niet als je het balkje sleept aan de zijkant dan is het de instelling van het wieltje van de muis.
Ga hiervoor naar configuratiescherm, kies daar muis en het tabblad van het wieltje van de muis. Daar staat een setting hoeveel lijnen hij naar beneden moet scrollen bij iedere wiel tikje. Normaal moet dat op 3 staan. Dus 3 lijnen.

Om uw drivers na te kijken na een format moet je ook in configuratiescherm zijn, daar systeem kiezen. Kies daar tabblad hardware en druk op het knopje apparatenbeheer. daar mag geen geen vraagteken meer staan of een rood uitroepteken.
Heb je zo wie zo alle drivers na uw format terug geïnstalleerd, dwz die van het moederbord, grafische kaart, eventueel geluid, muis, printers, ...

mamsie754
22 April 2008, 17:22
heb het nagezien en er staat een geel vraagteken bij
video controller(VGA COMPATIBEL)
en dan staat er dit bij
PCI\VEN_1106&DEV_7205&SUBSYS_0347AOAO&REV_O1\4&1FEB96E4&O&OOO8

mamsie754
22 April 2008, 18:56
hallo aan de mensen die me wilden helpen
ik heb het gevonden en met jullie hulp het in orde kunnen brengen
bedankt