Volledige versie bekijken : advanced windows care



God
22 April 2008, 14:45
Hoi,

heb net men pc eens laten scannen door Advanced WindowsCare v2 Personal

nu kwam er dit uit:

http://img187.imageshack.us/img187/8926/naamloosxq6.jpg

als ik dan op herstel druk, loop ik dan gevaar dat mijn pc erna niet meer gaat werken? of doe ik daar niets verkeerds mee?

Groet,

God

compuchrisje
22 April 2008, 22:16
Als ik jou was, keek ik even verder onder de knop: meer details. Uit eigen (opruim)-ervaring heb ik mogen ondervinden dat bepaalde programma's compleet de mist in gaan na zo'n geautomatiseerde opruiming. Een cleaner die je geen opties geeft tot selecteren is nooit te vertrouwen.

mikasjors
22 April 2008, 23:39
Ik heb geen slechte ervaringen met AWC. Maar das natuurlijk geen garantie :)

God
23 April 2008, 14:16
Als ik jou was, keek ik even verder onder de knop: meer details. Uit eigen (opruim)-ervaring heb ik mogen ondervinden dat bepaalde programma's compleet de mist in gaan na zo'n geautomatiseerde opruiming. Een cleaner die je geen opties geeft tot selecteren is nooit te vertrouwen.


dan bedoel je toch de 'toon details' knoppen?

dat is gewoon een lange opsomming van bestanden ofzo, waar ik als leek kop nog staart aan krijg :-D

mikasjors
23 April 2008, 14:25
AWC maakt overigens wel een herstelpunt aan, dus je kan met systeemherstel je AWC bewerking ongedaan maken.

God
25 April 2008, 15:10
als je computer tegen dan niet om zeep is tenminste

ik wil gwn weten of het betrouwbaar is om op die knop te drukken. Wat ik tot hiertoe uit reacties afleid, is dat dat niet zo is.