Volledige versie bekijken : gps aldi



andre verspeete
26 April 2008, 15:08
halloo,
Wat vinden jullie van die gps die uikomt in de aldi?

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_18/OFF02.SHTML

groetjes

Krikkie
26 April 2008, 17:20
Ik heb hem ook zien staan...
Ben benieuwd over de pro's en de contra's.
't Lijkt me wel interessant voor die prijs.

Groetjes Krikkie

Jule
26 April 2008, 17:34
Een vriend heeft een Medion gps. Na een jaar meld ie dat de kaarten niet meer up to date zijn en dat je moet gaan kijken op de medionwebsite. De medionwebsite bestaat, maar niet degene die de gps opgeeft om nieuwe kaarten aan te kopen ...

Dieseltje
26 April 2008, 20:29
Van elke GPS zijn de kaarten na een jaar niet meer up to date. In feite zijn ze al veroudert op 't moment dat je ze kopen kan . 't Is maar net wat je van dat ding verwacht ...... Of zie jij jezelf niet in staat om dat nieuwe ronde punt dat Vadertje Staat daar heeft neergepland te nemen zonder dzt je navigatiesysteem je dat verteld ????
De Medionnavigatietoestellen zijn door de band niet slecht maar de meer ervaren gebruikers duwen er een tijdje toch een of andere versie van TomTom in omdat die toch net dat ietsje beter werkt dan de MedionNavigator software.
Voor 149 € ??? Krijgt ge nog gene konijn meer ged**t

Krikkie
27 April 2008, 11:56
Het neusje van de zalm kan je voor die prijs nu echt niet verwachten.
Ik ben wel nieuwsgierig naar gebruikers comfort, snelheid en duidelijkheid zowel grafisch als vocaal.
In mijn geval is het geen alledaags gebruiksvoorwerp, 't is meer een hebbedingetjes voor enkele malen per jaar echt te gebruiken.

Groetjes Krikkie

jxjxw
27 April 2008, 16:31
het enige wat bij mij echt belangrijk is
dat die van deur tot deur gaat en NIET de straat
zo wil ik ook europa erop
hij moet een snelle gps fix hebben
voor de rest is er eigenlijk niets belangrijk

andre verspeete
28 April 2008, 20:15
heb me een tomtom aangeschafd.
bedankt