Volledige versie bekijken : Ontbrekende dll bestanden



tarlmars
5 May 2008, 16:32
In ben vorige week wat te ijverig geweest met het opkuisen van mij pc.
De dag erna kon mijn pc niet meer booten naar het windows scherm waardoor ik windows xp opnieuw heb moeten herïnstalleren.
Bij het installeren van Nero krijg ik nu meerdere foutmeldingen waarbij "dll" bestanden niet kunnen geinstalleerd worden waardoor Nero niet kan opstarten. Kunnen die dll bestanden hersteld worden of hoe kan ik Nero geinstalleerd krijgen zonder deze foutmeldingen. Graag jullie antwoord.
Marc

Baloeke
5 May 2008, 18:00
Volgende tips eens proberen.

Je kan eens proberen om een systeemherstel te doen.
Ook kan je eens proberen om Nero terug te installeren
Via google opzoek gaan naar de ontbrekende dll files en deze terugplaatsen.

tarlmars
5 May 2008, 18:37
1) Systeemherstel is niet mogelijk vermits windows XP recentelijk werd geinstalleerd en er geen oudere hersteldatum aanwezig dan deze van de dag van de herinstallatie.
2)Heb ik ook al geprobeerd doch dezelfde foutmeldingen duiken op.
3)Ik krijg een 15 tal "dll" foutmeldingen. Ik neem aan dat er andere mogelijkenheden zijn om dit euvel te herstellen dan 15 keer deze foutmelding apart op te lossen of zie ik het verkeerd ?
Marc

Baloeke
5 May 2008, 18:58
Volgende poging
Ik ga van de veronderstelling dat Nero nog op de pc is geïnstalleerd, met de fouten.
Uninstal Nero eens met het programma Revo Uninstaller (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=590).
Kies wel de optie 'gevorderd' aan. Nadat het programma is verwijderd ook zorgen dat het register wordt opgekuist. Nadien even pc herstarten en Nero terug installeren

jxjxw
5 May 2008, 19:16
http://www.nero.com/enu/downloads-cleantools.html

download nero clean tool dan is allllllles weg van nero
en dan nero terug instaleren dan zou je probleem opgelost zijn

tarlmars
5 May 2008, 20:28
jxjxw, dat is inderdaad de oplossing.
Nero staat weer mooi op mijn PC.
Bedankt voor het meedenken en aanreiken van deze oplossing.
Groeten Marc