Volledige versie bekijken : Medion Gps



dagini
5 May 2008, 17:52
Is er iemand die de gps van aldi 30 april heeft aangekocht graag had ik geweten hoe het met de kaarten zit??
welke uitgave zijndeze ??

Krikkie
5 May 2008, 18:36
Ik heb er eentje gehaald...
Ziet er niet slecht uit (voor die prijs).
Deur naar deur (ongeveer) voor heel west Europa (denk ik).
Je moet wel in 't oog houden welke route hij berekend... Dat is niet altijd logisch.
Van welke uitgave de kaarten zijn heb ik nog niet tegengekomen.
De batterijen gaan iets langer mee dan een half uur (misschien een klein uurtje), dus te voet heb je een probleempje.

Groetjes Krikkie

dagini
5 May 2008, 19:40
Hoi Krikie is er een cd met de kaarten bij??
indien ja bent u bereid hiervan een copy te maken?
heb aan medion reeds naar deze kaarten gevraagd maar ze kunnen deze nog niet leveren

Krikkie
5 May 2008, 21:20
Daar zaten twee DVD's bij, van West-Europa, deze zijn ten dele geïnstalleerd, diegene die niet geïnstalleerd zijn zijn van de DVD ROM te halen met bijhorend program.
De kaartmap heeft een grote van1,22Gig, bestaat uit 25 kaarten, voor elk land één kaart en het zijn PSF-bestanden, normaal moeten die zo van de DVD te halen zijn.

Groetjes Krikkie

dagini
6 May 2008, 08:03
Fijn Krikie maar hoe kunnen wij afspreken?
is er een mogelijkheid om prive in contact te komen??
bedankt en groeten

Krikkie
6 May 2008, 12:04
Ze maar, misschien afspreken met een PMeke...

Groetjes krikkie

dagini
6 May 2008, 12:39
ok geen probleem maar ik denk dat het niet raadzaam is om hier mijn Emailadres te vermelden, of wel??
op deze site kan men geen pb verzenden!
wat steld u voor?
groeten

Krikkie
6 May 2008, 18:38
Jawel, gewoon op de naam klikken kiezen voor "stuur privé-bericht naar XXXX" en de rest vind is kinderspel, gewoon invullen.
Komt automatisch aan in mijn OutLook Express.

Groetjes Krikkie

Vincent
31 May 2008, 11:44
Heb er ook eentje gekocht, in Belgie werkt hij goed, behalve wat flitspalen betreft .Nu hij is niet alleen, op de Michelin kaart staat ook meer dan de helft niet op. Wat kaarten betreft, heb hem laten zoeken in Bourdeaux 26460 (mij zeer goed bekend), en hij komt zeer zwak (wat straten en gegevens betreft ) uit de hoek. Heb een SD kaart van 1.0GB gekocht ,kan ik daar extra kaarten aantoevoegen.

Krikkie
31 May 2008, 13:00
Ik heb er ook al stoten met meegemaakt...
Gaf het adres van mijn job in en de gps-route reed langs Liefkenshoektunnel (toltunnel), ondanks er bij mijn instellingen stond tolwegen vermijden.
Aangezien ik met de bus meereed en die mijn gps niet volgde was ik benieuwd.
De bus volgde de snelste weg.
Dat spul bleef maar zeggen dat ik moest keren. Wij reden langs Antwerpen Noord en de gps wou perse door de Kennedytunnel, naar liefkenshoek. Tot op 300m van waar ik moest zijn bleef dat ding mij terugsturen i.p.v. 300m zou ik volgens die gps 68km moeten omrijden :eek:
Volgende dag wees hij wel de juiste route aan...
Ik vind het toch niet handig dat ik eerst de juiste weg moet wijzen aan de gps voor hij het weet...
Anderzijds, buiten dat ene, vind ik het een pracht machine, zeker voor die prijs!

Groetjes Krikkie

Vincent
31 May 2008, 16:40
Ik kan niet zeggen dat zij het niet correct doet. Maar ik speel met haar voeten (neem andere wegen dan zij opgeeft) en ze is er na enkele seconden bij om mij, op de door mij gekozen rijrichting verder de richting aantewijzen. Wat de flitspalen betrefd, zij heeft er mij enkele aangewezen, met geluids waarschuwing, maar ik denk dat de gegevens niet uptodate zijn.