Volledige versie bekijken : activeren van windows



artuur
6 May 2008, 12:26
ik heb een vraagje
een vriend van mij heeft op zijn pc win xp pro staan een legale versie
en altyd goed gewert nu gisteren sluit hij zen pc af en sart hem vanmorgen wee op en vraagt de pc om windows te activeren dan klik hij op ja en zegt hij windows geactiveerd maar toch start hij niiet verder op

hij blijft vragen voor te activeren en zegt telkens activatioe ok


in veilige modus start de pc wel voledig op

ieland een oplossing

met veel dank

Obsessed
6 May 2008, 23:35
MMmmm, ik denk dat je best eens een HijackThis logje (http://www.minatica.be/showthread.php?t=39088) plaatst, want dat lijkt me niet al te koosjer te zijn :damn:

compuchrisje
7 May 2008, 00:25
Heeft die niet onlangs een hardware onderdeel vervangen of een upgrade van zijn hardware laten uitvoeren? Dàn is het mogelijk dat Windows er een probleem mee heeft, omdat het de unieke configuratie niet herkent.
Best is even een telefoontje plegen met MS zelf om het geval uit te leggen. Is er niks in de hardware aangepast, geupgrade of vervangen, dan is het een probleem met de WGA-verificatie zelf.

Ignace93
7 May 2008, 13:42
Ik geef ff een hint: als ie weer geactiveerd is, kun je mss een back-up maken van je wpa.dbl, die vind je ergens in je Windows folder. Als je deze kopieërt en je hebt dit probleem weer, gwn dit bestandje trg in de juiste folder zwieren, en je Windows denkt meteen dat je geactiveerd hebt. Dit kan je een hoop tijd besparen. ;)