Volledige versie bekijken : Router probleem



Reflexes
6 May 2008, 17:40
Hoe kan ik toch inloggen op de standard gateway van mijn router als ik het password niet heb. Wij hebben hier een router van mijn vader zijn werk, ze hebben deze beveiligd door het normale standard gateway adres aan te passen & het password, het adres heb ik al maar het password niet..

Ik heb dit nodig omdat ik geen torrent meer kan downloaden aangezien hij die poorten blokkeerd...

bedankt

Krikkie
6 May 2008, 18:44
Routertje resetten...
Terug in fabrieksstatus zetten dus en terug opnieuw beginnen.
Normaal is er ergens een knopje voor of een openingetje waar je juist een tandestoker in kan steken, werkt dat niet of vindt je het niet koppel dan de router af en trek de stekker uit even wachten en terug installeren.
Is het niet simpeler even achter de info te vragen???


Groetjes Krikkie

Efzeske
7 May 2008, 15:20
Is gek dan dat uw router al niet gereset is, daar je zegt dat hij van uw vader zijn werk komt en ik dus veronderstel dat hij al wel een tijdje uit het stopcontact is geweest? Zoeken achter dat gaatje voor de tandenstoker dan.

Krikkie
7 May 2008, 16:38
Is gek dan dat uw router al niet gereset is, daar je zegt dat hij van uw vader zijn werk komt en ik dus veronderstel dat hij al wel een tijdje uit het stopcontact is geweest? Zoeken achter dat gaatje voor de tandenstoker dan.

Dacht da achteraf ook, zou het er eentje zijn met een batterij...

Groetjes Krikkie

PeterN
8 May 2008, 00:03
De meeste routers verliezen hun instellingen niet na het loskoppelen van de voedings spanning. Je zou immers telkens uw hele router moeten instellen na een stroomonderbreking. Volgens mij staan alle instellingen in Eeporm- of in een flash geheugen. Dit geheugen behoud zijn inhoud zonder spanning (net zoals de flash geheugens in een usb stick)