Volledige versie bekijken : Hoe vewijderen



alfons
9 May 2008, 18:31
Hoe verwijder je internet exploren 7,via systeem>soft ware gaat het niet,maar hoe dan wel ?

g_man
9 May 2008, 18:55
Hoe verwijder je internet exploren 7,via systeem>soft ware gaat het niet,maar hoe dan wel ? Staat 'm er niet tussen? Dan bij scherm software 'updates weergeven' aanklikken... :)
Of krijg je een foutmelding?

Edit:

En dit lees ik op 't net
IE 7 verwijderen

Ga naar Configuratiescherm > Software. Zie je daar een lijst met programma's? Ga dan helemaal onderaan met de scrollbalk en klik op Windows Internet Explorer 7 en kies dan Verwijderen. LET OP: INSTALLEER EERST HIERVOOR MSN EXPLORER OP HTTP://EXPLORER.MSN.COM. Zoek dan in het downloadcentrum naar IE 6.

compuchrisje
9 May 2008, 20:47
Alfons, even een vraagje. Heb je de updates in orde gekregen? En is hierbij ook SP3 opgehaald en geïnstalleerd? Zo ja, dan zal het onmogelijk zijn om die IE7 nog te verwijderen. Lijkt in de beveiligingsupdates van SP3 te zitten.

g_man
9 May 2008, 21:01
Alfons, even een vraagje. Heb je de updates in orde gekregen? En is hierbij ook SP3 opgehaald en geïnstalleerd? Zo ja, dan zal het onmogelijk zijn om die IE7 nog te verwijderen. Lijkt in de beveiligingsupdates van SP3 te zitten.
Haha, ik dacht die gaat IE7 og ff verwijderen vooralleer SP3 te installeren. is mss idd te laat. :)

alfons
10 May 2008, 11:12
Alfons, even een vraagje. Heb je de updates in orde gekregen? En is hierbij ook SP3 opgehaald en geïnstalleerd? Zo ja, dan zal het onmogelijk zijn om die IE7 nog te verwijderen. Lijkt in de beveiligingsupdates van SP3 te zitten.Neen compuchrisje,die bieden zich nog aan maar installeren :wall:heb al alle raad op gevolg,nu ga ik proberen wat G_man voorstels,we zullen het dadelijk weten.

alfons
10 May 2008, 11:13
Staat 'm er niet tussen? Dan bij scherm software 'updates weergeven' aanklikken... :)
Of krijg je een foutmelding?

Edit:

En dit lees ik op 't netik ga dat proberen bedankt.

alfons
10 May 2008, 11:23
G_man het heeft niet geholpen..toch bedankt

gabriel
10 May 2008, 15:36
alfons sorry maar is in het engels ( hoop dat je er iets aan hebt )
http://blogs.techrepublic.com.com/window-on-windows/?p=680&tag=nl.e064
hoe verwijder ik EI7 ??

alfons
10 May 2008, 18:33
alfons sorry maar is in het engels ( hoop dat je er iets aan hebt )
http://blogs.techrepublic.com.com/window-on-windows/?p=680&tag=nl.e064
hoe verwijder ik EI7 ??Daar word ik niet niet wijzer van,maar da ligt dan aan mij..thx

gabriel
11 May 2008, 09:17
beste Alfons .... je bent op zoek naar iets wat niet aanwezig is .....dus kan je het ook niet verwijderen ... doe eens het volgende :
start - alle programma's - microsoft update - optie's - update geschiedenis - rechter klik op een rood kruisje - je krijgt nu een nieuw venster - bovenaan staat een nummer - geef eens dat nummer ?? oof maak een print screen ervan en plaats het hier , zo kunnen we verder helpen ........ u zegt dat de update's blijven komen ?? wil je ???

ghost
11 May 2008, 10:16
Ga naar windows verkenner , vanboven klik je op extra dan mapopties tabblad weergave . Verschuif dan uw balk naar onder en zet een vinkje bij verborgen bestanden en mappen weergeven .
Dan op toepassen en dan op ok . Zie nu wel dat je geen vensterke open hebt staan van ie7.
Klik dan op start en ga naar uitvoeren , en typ dit er in wat helemaal in het rood staat (kunt misschien beter kopieren en plakken gebruiken) %windir%\ie7\spuninst\spuninst.exe en klik op ok .
En volg dan de wizard . Na het verwijderen klik je op uw icoontje van ie.

gabriel
11 May 2008, 18:20
voor diegene die er interresse voor heeft : IE7 maakt GEEN deel uit van SP3 ....

alfons
12 May 2008, 09:52
Ga naar windows verkenner , vanboven klik je op extra dan mapopties tabblad weergave . Verschuif dan uw balk naar onder en zet een vinkje bij verborgen bestanden en mappen weergeven .
Dan op toepassen en dan op ok . Zie nu wel dat je geen vensterke open hebt staan van ie7.
Klik dan op start en ga naar uitvoeren , en typ dit er in wat helemaal in het rood staat (kunt misschien beter kopieren en plakken gebruiken) %windir%\ie7\spuninst\spuninst.exe en klik op ok .
En volg dan de wizard . Na het verwijderen klik je op uw icoontje van ie.ghost bedankt,maar het helpt niet..geeft een foutmelding..

alfons
12 May 2008, 11:27
ik denk dat het op gelost via http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=68c48dad-bc34-40be-8d85-6bb4f56f5110&displaylang=