Volledige versie bekijken : Beeld probleem



arachnox
10 May 2008, 01:19
als ik mijn computer opstart gaat alles goed maar een minuut ofzo na een volledige opstart valt het beeld weg en gaat het rode lampje op mijn computerkast branden als ik dan de computer opnieuw opstart gaat hij terug maar bij het opstarten verschijnt het scherm waar je moet kiezen tussen veilge modus of windows normaal starten
hoe kan ik van dit probleem afgeraken ik heb windows vista al opnieuw geinstaleerd maar het veranderd niets

patje0016
10 May 2008, 08:39
als ik mijn computer opstart gaat alles goed maar een minuut ofzo na een volledige opstart valt het beeld weg en gaat het rode lampje op mijn computerkast branden als ik dan de computer opnieuw opstart gaat hij terug maar bij het opstarten verschijnt het scherm waar je moet kiezen tussen veilge modus of windows normaal starten
hoe kan ik van dit probleem afgeraken ik heb windows vista al opnieuw geinstaleerd maar het veranderd nietsdit probleem heb ik ook gehad,na 20X opstarten ging hij eindelijk opstarten,p.S na dat hij updates had gedaan van windows, was het probleem verdwenen. na enkele dagen :):good:grtz patje