Volledige versie bekijken : Vista mediaplayer



Klemmeke
12 May 2008, 12:18
Tot voor kort werkte de mediaplayer goed. Nu als ik iets klik, dan opent de mediaplayer niet; Doch, als ik dan op het icon mediaplayer klik (bureaublad) dan zie je dat het filmpje al aan het spelen is.

Ik heb vista home premium met SP1.

Ook ondervind ik dat mijn IE7, ook niet naar behoren werkt. Soms bij 2 en anders bij meer frames, komt het bericht "internet exploren werkt niet", dan krijg je een venster van vista, dat zegt, om te sluiten en op zoek gaat naar een oplossing. Maar dan is IE7 weg, en opent automatisch op nieuw, raar hé.

Breskuz
12 May 2008, 12:48
mischien moet je eens een andere browser teste ofzo ... mozzilla firefox , safari , ....

carl
12 May 2008, 17:07
Ik heb het ook al gemerkt dat IE soms vrij vaak vastloopt. ik heb het vooral voor bij sourceforge.net, dus ik denk neit daat het aan IE ligt, maar aan de site of een flash plugin ofzo
Ben je zeker dat media player niet openstaat ? Als werkbalk in de taskbar bijvb ? En je kan is proberen om alle processen wmp(layer).exe te killen en dan opnieuw te proberen

Breskuz
13 May 2008, 18:47
momenteel gebruik ik mozzila firefox en dat levert niet veel problemen op :)

maar met mij is het anders want bij mij staat er een scanner op ( naomi , naomf )