Volledige versie bekijken : TomTom ONE XL en Motorola L6



Yvan
18 May 2008, 16:51
Hallo,
Zoals de titel aangaf heb ik een TomTom ONE XL Europa
Alle update doe ik via TomTom home, dus via Pc, tot daar heb ik geen enkel probleem.
Laatstleden heb ik mijn een abonement aangeschaft voor TomTom Verkeersinfo & Flitslocaties - Abonnement van 1 jaar .
Ik kreeg na betaling ook de instucties om alles te installeren, ik hen toen mijn Gps - toestel laten updaten via tomtom home en heb de flitslocatie gedownload op mijn gps toestel , dan voor de verkeersinformatie heb ik ook alles geprobeerd, maar dat lijkt me niet te lukken, soms maak men melding dat ik een verbinding moet maken via mijn gsm, maar dat lukt me niet, enfin ik ben einde raad, ik heb al contact opgenomen met tomtom helpdesk, maar veel wijzer werd ik ook niet en in de winkel waar ik het toestel heb gekocht sturen ze mij naar mobistar en van mobistar terug naar de winkel.
Mijn Gsm abonement gaat via telenet dus ik vermoed mobistar.

Mijn vraag is nu het volgende moet in voor de verkeer info een verbinding maken met mijn gsm of niet of wordt de verkeersinformatie rechtstreeks via het RDS- TMC kabeltje ontvangen, ik weet het allemaal niet meer, de uitleg op het internet lijkt me nogal verward of ik maak het misschien te moeilijk.

Zijn er mensen die werken met dezelfde toestellen en hoe hebben zij het voor elkaar gekregen.

Dank bij voorbaat.

Yvan