Volledige versie bekijken : Foutmelding van Nero 7



welsey1983
20 May 2008, 05:23
Hallo iedereen,

onlangs heb ik een nieuwe pc gekocht en ook een nieuwe dvd schrijver,daarbij zit software voor de schrijver en ook van nero.Wanneer ik nero installeer,pc opnieuw opstart krijg ik volgende foutmelding ( zie bijlage foto )
Weten jullie hoe dit komt?

Mvg
Welsey

Dexter
6 June 2008, 20:33
Het beste lijkt mij om Nero 7 (eigenlijk wel oude versie aangezien de 8 al lang uit is maar swat...) te deïnstalleren en dan te herinstalleren.

Laat me weten of het werkt ;)


Adri

bart 16
6 June 2008, 21:19
hey,

Dit komt Bij ms office ook vaak voor het enige wat je kan doen is Nero herinstalleren.
Hopelijk heb je je cdke nog als je het niet weet ja dan moet je je cdkes is even checken meestal zit er wel een cdke van je dvd writer bij en dan staat daar nero bij.

Grtz Bart

powerbooster
7 June 2008, 15:46
Hallo iedereen,

onlangs heb ik een nieuwe pc gekocht en ook een nieuwe dvd schrijver,daarbij zit software voor de schrijver en ook van nero.Wanneer ik nero installeer,pc opnieuw opstart krijg ik volgende foutmelding ( zie bijlage foto )
Weten jullie hoe dit komt?

Mvg
Welsey

Als ge Vista hebt, liefst Nero 8 installeren.

theo2602
7 June 2008, 16:12
Het lijkt alsof iedereen hier millionair is, zodra je zegt dat je een ouder programma draait komen daar opmerkingen op

2B's
7 June 2008, 17:25
Het lijkt alsof iedereen hier millionair is, zodra je zegt dat je een ouder programma draait komen daar opmerkingen op

Klopt, dat gevoel krijg ik ook telkens. Tenzij er een hoop zijn die de software elders vandaan halen natuurlijk hé.:wall:

powerbooster
7 June 2008, 23:22
Het lijkt alsof iedereen hier millionair is, zodra je zegt dat je een ouder programma draait komen daar opmerkingen op

Ik wil daarmee duiden op het feit dat Nero slechts vanaf versie 7.9 vista compatibel is en de 8 is ervoor gemaakt.;)

welsey1983
8 June 2008, 18:55
probleem is ondertussen van baan.Office en nero verwijderd en dan een andere versie van nero erop gezet en alles oke...


Bedankt voor de hulp...

*** Slotje ***