Volledige versie bekijken : Mixen van beelden



Sille
27 May 2008, 18:23
Heey iedereen

Iedereen onder ons die tegenwoordig uitgaat heeft het wel al gezien in de discotheken, fuiven, zo allerlei schermen met daarop beelden verwerkt. Mijn vraag is nu met welk programma (gratis) kan je zulke dingen maken? En bestaan hier ook lessen rond via internet. Ik zou dit graag eens bestuderen hoe dit moet

powerbooster
27 May 2008, 18:41
Gratis heb ik nog niet gevonden. Ik gebruik hiervoor Sony Vegas. Dat effect wordt bekomen door verschillende videosporen op elkaar te leggen op bepaalde plaatsen en dan de effecten en transparantie voor elk fragment op de timeline naar eigen goeddunken aan te passen. Niet zo eenvoudig hoor.

Sille
27 May 2008, 19:01
ja het mag al iets moeilijker zijn ;). Ik zou dit graag kunnen voor volgend jaar. Voor mijn school werk. Maar ik denk dat ik eerst best flash ga studeren :d. Dan kan ik ook al wat meer ^^ en daarna pas aan dit zware werk begin. Maar ben graag al iemand die vooruit kijkt.

Fakke_Berto
27 May 2008, 19:02
Vegas is een prachtprogramma. Solid as a rock. Helaas niet goedkoop. Je kan echter eens experimenteren met Windows Moviemaker of een andere NLE die met je pc is meegekomen. Moviemaker zit gratis in Windows.
Gr.