Volledige versie bekijken : Probleem Outlouk 2007



Hasj
31 May 2008, 14:45
Hallo, sinds gisteren is mijn externe HDD kapot. Hij start niet meer op als ik de elektriciteit aanleg. Waarschijnlijk een slecht contact ofzo. Maar daar stond mijn "persoonlijke mappen.pst" op. Het bestand waar al mijn mails in stonden. Ik kan daar nu dus niet meer. Ik heb wel een backup van dat bestand op een ander HDD maar vroeger vroeg Outlouk mij waar dat dit bestand stond als hij het niet vond en nu heeft hij alleen een fout weer. Dit is de fout: "Kan Microsoft Office Outlouk niet starten. Kan het Outlouk-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Kan het bestand J:\Kevin\e-mail\Outlouk\Persoonlijke mappen.pst niet openen." Dit is het, kan iemand mij a.u.b. helpen. Het is dringend

Hasj
31 May 2008, 16:08
kan iemand hier zo vlug mogelijk op antwoorden. het is dringend. Dank u

compuchrisje
31 May 2008, 18:02
Ik denk niet dat het het pst-bestandje zomaar kan openen met eender welke dubbelklik. Als je dit bestand of map importeert in een geïnstalleerde outlook (op een nieuwe HD dan) zal je mss méér geluk hebben.

Jule
31 May 2008, 19:17
Office 2007 verwijderen en opnieuw installeren? U kan dan altijd een *.pst bestand openen en gebruiken naast het originele op de C: schijf?

Hasj
2 June 2008, 17:19
heb dit al geprobeerde en het lukt niet. Ik verwijderde het zelfs van mijn c: schijf. Al de bestanden die iets met office te maken hadden zoals de installatiemap enzo.

toch bedankt

Jule
3 June 2008, 22:51
Kun u office eens verwijderen met revo uninstaller? Deze kuist ook meteen uw register uit. Installer dan opnieuw en kijk of u dan nog geen *.pst bestand heeft?

Snakey
11 June 2008, 14:05
Heb je ook de Application Data verwijderd? Deze kan je vinden indien je de verborgen bestanden laat weergeven via mapopties, de Application Data folder of AppData (in Vista) vind je terug in je gebruikersmap. Daarin vind je Microsoft\Outlook, hernoem deze Outlook-map eens en start Outlook.