Volledige versie bekijken : Telenet aansluiting



Mosquitos
15 June 2005, 16:34
Hallo,ik heb een vraagje.
Ik verhuis binnenkort naar een ander huis en daar staat ook een installatie van telenet.Is het dan nog nodig dat telenet komt of kan je dat dan zelf en zo ja hoe aub?

Simply
15 June 2005, 16:41
Het is noodzakelijk dat telenet komt!

Het is zelfs zo, dat telenet de verhuis gratis doet! (als ik mij niet vergis) indien niet, dreig met overstappen op ADSL ;) !

Grtzzz Simply :p

Mosquitos
15 June 2005, 17:16
:) thanks :)

jigs
15 June 2005, 19:02
Het is noodzakelijk dat telenet komt!

Het is zelfs zo, dat telenet de verhuis gratis doet! (als ik mij niet vergis) indien niet, dreig met overstappen op ADSL ;) !

Grtzzz Simply :p
idd telenet doet je verhuis HELEMAAL GRATIS!
voor de rest moet je je nix aantrekken
belle naar telenet afspraak maken komen je ouwe modem opppikken en instaleren een neiuwe modem in je nieuwe huis en klaar is kees
je verliest hiermee niets!!

sniffer
15 June 2005, 19:47
Hallo,

Let voor 1 ding op!!!
wij hebben ook zo een "gratis verhuis " gekregen en we hebben alles moeten betalen. Na contact met de ombudsdienst en al hebben we toch alles moeten betalen omdat het ons woord tegen het hunne is.

We zijn gezegd dat je moet op papier hebben dat ze dat gratis doen zoniet telt het niet.
Dat kan je regelen door naar een winkel te gaan waar ze telenet doen.

g_man
15 June 2005, 21:07
Heb zonet een verhuis achter de rug en de kosten? Nul, zip, nada, niets, gratis dus. Wel op voorhand duidelijk vragen hoe wie wat waar wanneer en hoeveel dat kost ! Heb gehoord bij verhuizingen tijdens de maand dat er 2x gefactureerd zou worden. Ik ben verhuisd op 01 van de maand.
Goede raad, toch goed navragen en telkens je iemand aan de lijn hebt, zeker de naam vragen!

Oh ja, en ook gratis een volledig nieuwe installatie gekregen, terwijl er daar ook een aanwezig was!

sniffer
15 June 2005, 21:19
ja ik weet ook geod wie ik aan telefoon had maar ze betwisten heel de affaire het is hun woord tegen dat van ons.

g_man
15 June 2005, 21:57
ja ik weet ook geod wie ik aan telefoon had maar ze betwisten heel de affaire het is hun woord tegen dat van ons.

Sniffer, dat was geen reactie tegen jou post hoor, maar gewoon een reactie op de topic ;)
Geloof jou wel als je zegt dat je dat aan de hand hebt, zoals ik al zei zijn er nog zo mensen...toch raar dat er verschillende policies zijn in éénzelfde bedrijf..??
Je vraagt je dan af wie eigenlijk wat bepaald bij telenet.

gizmo24
15 June 2005, 22:23
kan ik moeilijk geloven instalateurs van telenet als die een verhuis hebben kunnen die niet anders afmelden op hun werkorder en de basis van dat werkorder wordt gefactureert dus een werkorder van een verhuis kan niet worden gefactureert mss was er iets stuk bij die verhuis bv netwerkaart hub ??? fir dingn worden wel gefactureert ongeacht een verhuis
en hun woord tegen dat van jou als ik me niet vergis moet je na de installatie een certifacaat onderteken dus normaal sta jij sterker en wat op dat certifcaat staat wordt ook gefactureert dus van hun woord tegen dat van jouw is moeilijk te geloven ik moet altijd zon certificaat invullen bij klant om misverstanden in de toekomst te vermijden
DE telenet install. ;)


Hallo,

Let voor 1 ding op!!!
wij hebben ook zo een "gratis verhuis " gekregen en we hebben alles moeten betalen. Na contact met de ombudsdienst en al hebben we toch alles moeten betalen omdat het ons woord tegen het hunne is.

We zijn gezegd dat je moet op papier hebben dat ze dat gratis doen zoniet telt het niet.
Dat kan je regelen door naar een winkel te gaan waar ze telenet doen.

sniffer
16 June 2005, 13:58
certificaat ondetekenen? het enige wat we moesten tekenen was dat ze een modem geinstalleerd hebben op die datum en dat uur en verder niets.

Ach, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Ze hebben 1 punt : ze staan sterk en dat gebruiken ze.Alles is al naar de ombudsdienst geweest ook, ze kunnen daar niet voor instaan omdat ze ons zogezegd aanzien hebben als nieuwe klant en niet als verhuis.

Ik wou gewoon verwittigen dat men moet opletten.

Ik zal het in iedere geval geen tweede keer tegen komen, das zeker.

Simply
16 June 2005, 14:36
Voila, hierbij weten we dus dat de verhuis door telenet gebeurd en gratis is!!!!

Maar... dat je je vooraf een beetje moet indekken voordat ze het aanrekenen!

Grtzzz Simply ;)