Volledige versie bekijken : video/dvd speler aldi



juleken
6 June 2008, 12:31
ik heb voor mij een dvd/video gekocht ongeveer een maand geleden in den aldi .speelt goed gaan probleem maar wanneer ik zoom voor het beeldformaat blijft die markering staan x2 x3 enz ,bij mijn andere dvd kwam dat er ook op maar na 2sec was dat weg .mijn vraag s wie geeft nog zo enen gekocht en zit met hetzelfde probleem of wie weet hoe je dat moet uitschakelen

dannyma
6 June 2008, 15:47
staat er ergens geen knopje display als het zo is daar nog eens op drukken .

juleken
6 June 2008, 16:00
ja maar blijft zelfde

bart 16
7 June 2008, 21:01
Hey,

Dus als ik het goed begrijp probeer je je beeldformaat met je afstandbediening aan te passen maar reageert je dvd speler niet. Met welke afstandbediening doe je dit juist ? Als dit niet met de dvd speler afstandbediening lukt zou ik het volgende is probere.
Probeer je beeldformaat anders is aan te passen met de afstandbediening van de televisie of heb je dit reeds gedaan ? Of als dit niet lukt zou ik met de afstandbediening van de dvd speler terug gaan naar de winkel wrs taat die nog onder garantie en neemt de winkel de kosten op zich. kan je dit op de dvd speler zelf ook niet aanpassen ?

Grtz Bart

dannyma
9 June 2008, 14:12
als je de afregeling hebt gedaan kan je van daaruit dan nog terug uit je menu of niet meer anders als nog in garantie toestel terug brengen want dan klopt er iets niet .
ik heb een dvd recorder met hd niet van aldi maar daar moet ik nog is op display drukken om de pop - ups te laten verdwijnen en kan ook na instelling verder in het menu .