Volledige versie bekijken : Dvd Rippen



italianboy
7 June 2008, 14:52
Hey , ik heb een dvd geript met SmartRipper maar zal ik die geripte dvd dan op 1 dvd kunnen zetten ?

powerbooster
7 June 2008, 15:42
DVDFab Decrypter

bart 16
8 June 2008, 16:11
Hey,

Hoe groot is je geripte file ?
Heb je Nero?

Bent u geholpen vergeet de bedankknop niet!!!
Grtz Bart

Krikkie
8 June 2008, 19:22
Je hebt verschillende programma's die voor jouw een DVD-rippen en op grote zetten van <4,7 gig, zodat je deze kan branden op een gewone DVD.
Om een goede kwaliteit te behouden kan je de film inkorten (intro en aftiteling weglaten) en onnodige bestanden verwijderen, zoals ondertiteling in andere talen dan gewenst laten wegvallen.
Indien de film dan nog te groot is wordt deze automatisch op grootte van je beschrijfbare DVD gebracht.
Shrink is zo'n populair program en gebruiksvriendelijk.
Bekijk eerst even alle instellingen van jouw SmartRipper, het zou mij verbazen indien je deze instellingen met dit programma niet hebt.

Groetjes Krikkie

P.s.: Ik heb even een handleiding (http://www.weethet.nl/dutch/video_ripdvdtodisk.php) van SmartRipper opgesnord, je kan de max. grote inderdaad instellen

Zie onderaan de afbeelding: Max filesize

http://www.weethet.nl/images/video/smartripper_setting2.gif

2B's
8 June 2008, 19:32
Tot op heden ben ik daar nog altijd in geslaagd met DVD shrink...

dannyma
8 June 2008, 20:09
Tot op heden ben ik daar nog altijd in geslaagd met DVD shrink...
ik ook met samenwerking van dvd decrypter en nero ;)

italianboy
22 June 2008, 11:25
Ik heb een probeem .. Ik heb dus die dvd geript met SmartRipper maar als ik de film bekijk dan begint er gwn een mann te spreken dwars door de film . Euh hoe doe ik die vervelende stem weg ?

Pjj
22 June 2008, 14:09
Ben je zeker dat het geen verteller is in de film zelf?

Baloeke
22 June 2008, 15:20
Hoogstwaarschijnlijk heb je de audiocommentaar van de regiseur geslecteerd. Deze vertelt eigenlijk hoe de film gemaakt werd

dannyma
22 June 2008, 16:41
Ik heb een probeem .. Ik heb dus die dvd geript met SmartRipper maar als ik de film bekijk dan begint er gwn een mann te spreken dwars door de film . Euh hoe doe ik die vervelende stem weg ?
met welke speler kijk je naar deze film ?