Volledige versie bekijken : powerpointhacks?



Iced Dragon
8 June 2008, 10:12
of hoe je't ook moet noemen.

Weet iemand of er mogelijkheden zijn om PP wat te customizen?
Ik zou het bv. erg handig vinden moest er een sleepfunctie zijn zoals bij pdf's (handje). Zo kan je gemakkelijker naar een ander deel van een slide schuiven bij sterke vergroting.

En wat dat betreft, is er een mogelijkheid om PP (en Word/Excel) te voorzien van + en - knoppen die zo in/uitzoomen mogelijk maken? (ipv manueel een bepaalde waarde te kiezen)

:good:

Jule
8 June 2008, 23:33
U kan slepen in powerpoint, maar uw muisaanwijzer dient inderdaad op de juiste plaats te staan.
Wat het in en uitzoomen betreft: ik kan dit perfect. Er zitten namelijk zoomknopjes op mijn toetsenbord en deze werken bij alle office toepassingen.

Iced Dragon
9 June 2008, 08:05
ik bedoel slepen om het beeld te verplaatsen ipv. met de schuifbalken te werken.

Jule
9 June 2008, 08:25
Dat kan toch met het scrolwieltje op de muis? Op en neer door te draaien; links en rechts door us scrol wieltje naar de juiste kant te drukken?

Iced Dragon
9 June 2008, 11:07
niet iedereen heeft zo'n hypermoderne muis, Jule.

scrollen lukt natuurlijk wel, maar vooral het opzij schuiven is nodig.

enne ... mijn zijwaartse scrollfuncties zijn toegewezen aan plakken en kopiëren ...:cool: Heb ik nog ietsje meer nodig.

Jule
9 June 2008, 17:01
niet iedereen heeft zo'n hypermoderne muis, Jule.Mijn toetsenbord en muis hebben minder gekost dan een professionele gamersmuis ... :cool: ;)
enne ... mijn zijwaartse scrollfuncties zijn toegewezen aan plakken en kopiëren ...:cool: Heb ik nog ietsje meer nodig. :D :p :lol: :crazy: Misschien kan u dan "Ctrl C" en "Ctrl V" instellen om naar links en rechts te bewegen? :oink: :shy: :p :evil: :D ;)

compuchrisje
9 June 2008, 17:24
Selecteer wat er moet verhuisd worden en geef het een actie... Hoé staat ergens in mijn lesjes, maar op moment kan ik het niet helemaal uitleggen, moet zelf naar de les straks.