Volledige versie bekijken : Kan Iemand Mijn Logo 3d Maken?



flossie-spottie
9 June 2008, 10:13
Ik had heel graag hulp gekregen om mijn logo 3D te maken, zelf ben ik een beginnend photoshop gebruiken maar dit gaat nog een beetje boven mijn petje... een 3D programma heb ik niet dus als iemand mij hierbij zou willen helpen zou ik heel dankbaar zijn.

Iedere tip om dit te doen in photoshop is ook welkom... ik leer graag bij....

Ik weet dat 3D programma's meer geschikt zijn hiervoor maar die heb ik niet voorlopig...

Aangezien dit nogal dringend is zou ik het heel tof vinden als iemand van jullie mijn logo wèl 3D zou kunnen maken voor me..

Pls???

Alvast bedankt..

Flossie

Dexter
9 June 2008, 21:04
Wat bedoel je nu met 3D? Dat je het echt van alle kanten kan bekijken of dat het gewoon een 3D look geeft = diepte.

Adri

flossie-spottie
10 June 2008, 19:30
Dat ik het echt van alle kanten kan bekijken zou natuurlijk super zijn maar als dat niet kan is een dieptelook ook al heel bruikbaar :)

Pjj
10 June 2008, 20:01
heb je hem ook zonder die vervelende hokjes? (:

flossie-spottie
11 June 2008, 05:19
zal een jpg file geven, sorry :)

peenif
13 June 2008, 14:50
http://img223.imageshack.us/img223/1797/rockstarscopyys9.jpg
Iets dergelijks?

Veel meer kan je eigenlijk met deze jpeg niet doen hoor, als ik je handtekening selecteer in Photoshop kan ik die zelfs niet verplaatsen want het programma zegt 'kan de selectie niet verplaatsen want de selectie is leeg' - ja 280x280 pixels en een resolutie van 72 dpi is dan ook heel krap he.

compuchrisje
13 June 2008, 18:20
Je moet die afbeelding als laag instellen, dan kan je het wit van de achtergrond eruit halen. Pest is dat er zoveel verstrooide pixels ronddwalen zodat je al een boel werk hebt om het logo alleen zuiver te krijgen.
Ik heb hier een beetje geprobeerd met paintshoppro en zou al een uur bezig zijn om die strooipixels weg te gummen. Nie leuk eerlijk gezegd.

flossie-spottie
13 June 2008, 18:35
bedankt peenif dat ziet er toch al heel leuk uit, mocht je het helemaal in zilverkleur kunnen maken zou zelfs super zijn !!! en ja sorry compuchrisje ik wist dat niet, toch fijn dat je het probeerde voor me :) probeer zelf al een paar dagen met 3D programmatjes, problem is de meeste freeware progs zijn niet voor mac beschikbaar.. ik blijf proberen, maar toch bedankt om te willen helpen!!

Beatje
13 June 2008, 20:35
Denk ga even wat ontspanning zoeken tussen de 2 voetbalwedstrijden door...
Hoop dat die een beetje scherp is kan me lenzen nog niet in tuur me rot nu:eek:

Volgens mij kan je alle kanten van de gitaar nu zien weet alleen je lettertype niet...

http://i10.photobucket.com/albums/a121/Beaaatje/mingitaarlogo.jpg

peenif
14 June 2008, 15:09
flossie-spottie hier de versie in full metal, heb een ietsie-pietsie :p mijn best gedaan


http://img120.imageshack.us/img120/8945/rockstarscopylk5.jpg

Genot ermee en vriendelijke groetjes.

flossie-spottie
14 June 2008, 17:13
Hey guys, fantastisch zeg wat jullie gedaan hebben !
Beatje het letterype is Generation Nth dus mocht het nog met die letters kunnen superreal !!
Peenif hartelijk dank ook :)
Nog meer ontwerpjes altijd bruikbaar !!
Iemand tips hoe ik het zelf kan doen nog beter, ik wil dit ook graag onder de knie krijgen!!
Iederaan alvast bedankt !
vriendelijke groetjes, Flossie

peenif
14 June 2008, 18:09
Hallo Flossie,

Veel kunt U vinden en leren met googlen : Photoshop tutorials - probeer bv. eens photoshop 3D text of oefen eens op deze link http://www.photoshopessentials.com/photoshop-text/text-effects/gold/
Zowat alle gereedschappen komen uitgebreid aan bod op verschillende websites, en volhouden is dan de beste boodschap.
Een tipje : sla alle werkjes op in een mapje zodat je uw progressie zelf kunt vaststellen.

Pjj
14 June 2008, 18:47
http://img354.imageshack.us/img354/5007/rsgp0.jpg

Meer krijg ik er niet uit.

Beatje
14 June 2008, 19:18
http://i10.photobucket.com/albums/a121/Beaaatje/logominaflossie.jpg

Je kan natuurlijk allemaal 3D progjes enz aanschafen of misschien ergens als freeware downloaden en daar mee aan de slag gaan...
Of tutorials volgen via internet...
Ik wilde het zelf graag gaan tekenen zodat je kan tekenen wat je wil...
Leer me dit zelf aan door goed te kijken en met de pen tool en me muis...
Vullen met kleuren donker licht brengt diepte en schaduwen erin...
Eelijk gezegd probeer en pruts ik maar wat valt niet helemaal uit te leggen...
Gewoon doen doen en doen en het leuk vinden allerbelangrijkste...
Hoop dat die een beetje naar je zin is zo bedankt voor je leuke uitdaging leren we weer van(y)

flossie-spottie
14 June 2008, 19:55
Ik ga zeker jullie raad opvolgen en heb een trial progje gevonden waar ik wat mee aan het goochelen ben gegaan, vallen en opstaan idd en nog een lange weg te gaan maar vind ik juist leuk. Kijk maar wat ik tot nu toe eruit gekregen heb, is een begin maar ben zelf blij wat me al gelukt is. Nog es bedankt beatje en pjj en peeniff ook :) feit dat ik respons en hulp krijg geeft me ook weer motivatie om door te gaan !!:good:

Butterflyice
15 June 2008, 11:17
http://flex-colours.nl/images/DEMO.gif

flossie-spottie
16 June 2008, 09:15
hey butterfly dat ziet er mooi uit ! zou leuk staan op m'n blog site maarja zonder demo dan? not possible zeker?
Met welk progje maakte je dit?

Jule
16 June 2008, 18:17
hey butterfly dat ziet er mooi uit ! zou leuk staan op m'n blog site maarja zonder demo dan? not possible zeker?Het is inderdaad een prachtig werkje van Butterflyice. Maar hier werken we gratis, voor zover ik weet. Als Butterflyice geld ruikt, vrees ik dat dit forum niks is voor haar?

slicky
16 June 2008, 19:04
heb ook eens iets geprobeerd met het fotootje van peenif
http://img352.imageshack.us/img352/8928/rockstaryi6.gif
ter info RS staat voor Rocket Star zekers?

broske
16 June 2008, 19:58
Hier nog eentje.

http://i113.photobucket.com/albums/n237/kalebros/logos/rs5.png

flossie-spottie
16 June 2008, 21:16
wow deze laatste is heel mooi broske ! kan die ook meer rechtop zodat je vlak voorzicht hebt en zonder achtergrondje? btw RS staat voor Rockstar :) dit is eigenlijk wat ik voor ogen had ! wou dat ik het ook kon, misschien binnen paar jaar :) we geven niet op ..

Alainh
18 June 2008, 03:09
Het is inderdaad een prachtig werkje van Butterflyice. Maar hier werken we gratis, voor zover ik weet. Als Butterflyice geld ruikt, vrees ik dat dit forum niks is voor haar?

Het kan ook zijn dat ze er "Demo" op schreef om flossie-spottie een idee te geven van hoe het eruit ziet en dan naar voorkeur van flossie-spottie het af te werken zonder "Demo".

Een andere mogelijkheid is dat ze gewoon niet wilt dat mensen haar werk "stelen" en het gaan claimen als een eigen werkje. Aangezien Minatica perfect bezoekbaar is voor iedere google bezoeker (iedereen dus) is die kans dus reëel.

Dus ik zou het zonder te weten niet zomaar in vraag stellen of dit al dan niet een forum is voor haar naar mijn mening beslist ze daar zelf wel over :).

Ik wil hier niemand op zijn kap zitten, vond gewoon dat het even rechtgezet moest worden ;).

Jule
18 June 2008, 09:29
Het kan ook zijn dat ze er "Demo" op schreef om flossie-spottie een idee te geven van hoe het eruit ziet en dan naar voorkeur van flossie-spottie het af te werken zonder "Demo".

Een andere mogelijkheid is dat ze gewoon niet wilt dat mensen haar werk "stelen" en het gaan claimen als een eigen werkje. Aangezien Minatica perfect bezoekbaar is voor iedere google bezoeker (iedereen dus) is die kans dus reëel.

Dus ik zou het zonder te weten niet zomaar in vraag stellen of dit al dan niet een forum is voor haar naar mijn mening beslist ze daar zelf wel over :).

Ik wil hier niemand op zijn kap zitten, vond gewoon dat het even rechtgezet moest worden ;).Zelfs die "DEMO" staat prachtig in haar ontwerp. Dat is geen probleem. Maar dit is hier geen marktplaats, lees de forumregels maar. Ik antwoordde op Flossie-Spottie zijn vraag of zoiets gratis kon zonder die "DEMO". (http://www.minatica.be/showpost.php?p=396393&postcount=17)

Alainh
18 June 2008, 13:20
Zelfs die "DEMO" staat prachtig in haar ontwerp. Dat is geen probleem. Maar dit is hier geen marktplaats, lees de forumregels maar. Ik antwoordde op Flossie-Spottie zijn vraag of zoiets gratis kon zonder die "DEMO". (http://www.minatica.be/showpost.php?p=396393&postcount=17)

Ja , maar volgens mij heet jij niet Butterflyice dus is het toch ook niet aan jouw om dat te beantwoorden :damn:

Still, ik bedoel hier niets persoonlijk mee hé :good: vind/vond het enkel een bizarre situatie , meer niet .

Pjj
18 June 2008, 13:55
Of het is een gratis trial, en Butterflyice was zo vriendelijk om het eens te proberen, maar omdat het maar de trial is kun je het enkel en alleen maar opslaan terwijl er demo op stond.

Iedereen doet hier naar zijn kunnen om de anderen te helpen, en butterflyice wou hier hoogstwaarschijnlijk zélf geen geld uitslaan. Tenzij Jule helderziende krachten heeft.

Alainh
18 June 2008, 15:38
Of het is een gratis trial, en Butterflyice was zo vriendelijk om het eens te proberen, maar omdat het maar de trial is kun je het enkel en alleen maar opslaan terwijl er demo op stond.

Iedereen doet hier naar zijn kunnen om de anderen te helpen, en butterflyice wou hier hoogstwaarschijnlijk zélf geen geld uitslaan. Tenzij Jule helderziende krachten heeft.
Zo dacht ik er ook over ;)

Jule
18 June 2008, 18:50
Ik wou enkel Flossie Spottie geruststellen.
Het is inderdaad een prachtig werkje van Butterflyice. Maar hier werken we gratis, voor zover ik weet. Als Butterflyice geld ruikt, vrees ik dat dit forum niks is voor haar?Is een passend antwoord op
hey butterfly dat ziet er mooi uit ! zou leuk staan op m'n blog site maarja zonder demo dan? not possible zeker?
Met welk progje maakte je dit? Trouwens;
Het is inderdaad een prachtig werkje van Butterflyice. Maar hier werken we gratis, voor zover ik weet. Als Butterflyice geld ruikt, vrees ik dat dit forum niks is voor haar?Dit is gewoon een vaststeliing geen beschuldiging. Willen de heren mij eens uitleggen op welke manier zij mijn woorden interpreteren? Thanks!

Pjj
18 June 2008, 19:13
't Is vooral dit zinnetje:
"Als Butterflyice geld ruikt, vrees ik dat dit forum niks is voor haar?"
dat me 'stoorde' in je reactie.

Precies alsof Butterflyice die demo express heeft geplaatst om flossie-spottie geld te vragen. Mij leek dit nochtans niet de intentie.

Maar, whatever, it's okay ;)

Butterflyice
18 June 2008, 22:22
Zo zal ik dan zelf maar het antwoord geven waarom DEMO er op staat.

ik heb het er op gezet omdat ik op de eerste plaats niet wist of flossie-spottie het wel leuk vond.
en voor de rest gaat het mij niet om geld want als ik geld wil verdienen dan blijf ik wel werken.
Het is voor mij ook maar een hobby.

Dus niet meer er over zeiken en als flossie het wil hebben moet ze maar laten weten.

Jule
19 June 2008, 00:28
Zo zal ik dan zelf maar het antwoord geven waarom DEMO er op staat.

ik heb het er op gezet omdat ik op de eerste plaats niet wist of flossie-spottie het wel leuk vond.
en voor de rest gaat het mij niet om geld want als ik geld wil verdienen dan blijf ik wel werken.
Het is voor mij ook maar een hobby.

Dus niet meer er over zeiken en als flossie het wil hebben moet ze maar laten weten.Uit deze post (http://www.minatica.be/showpost.php?p=396393&postcount=17) blijkt dat Flossie het graag zou hebben?? U kan het haar toesturen via een privébericht? (Op haar naam klikken en kiezen voor "prive bericht sturen" of zoiets. U kan daar ook een image kleven.) Had Alainh mijn een privébericht gestuurd dat hij aanstoot nam aan mijn post, had u dit gezeik niet moeten lezen. Het was een vlugge reactie die inderdaad niet echt diplomatisch was. Waarvoor mijn excuses. :shy:
@Alainh: met uw grafisch talent kan u een betere bijdrage leveren? Thanks! :good:

Pjj
19 June 2008, 14:05
Waarvoor mijn excuses. :shy:

En ook de mijne! :)

Mooi werk hoor butterflyice!

Alainh
20 June 2008, 14:25
Als ik ergens na de examens tijd vindt zal ik eens wat proberen :)

broske
22 June 2008, 02:32
wow deze laatste is heel mooi broske ! kan die ook meer rechtop zodat je vlak voorzicht hebt en zonder achtergrondje? btw RS staat voor Rockstar :) dit is eigenlijk wat ik voor ogen had ! wou dat ik het ook kon, misschien binnen paar jaar :) we geven niet op ..

Zoiets dan?
Ze zijn alle 2 met Blender 3d en Gimp gemaakt.

http://i113.photobucket.com/albums/n237/kalebros/logos/rst.png

Breskuz
24 June 2008, 13:13
ik heb net gedaan met de exames dus ik kan nu ook wat proberen / knoeien dus

flossie-spottie
26 June 2008, 09:34
hey guys, ik kom met online na paar dagen, lol ben op vakantie maar kon het niet laten even te komen piepen vanuit griekenland ;)
For the record even: ben heel blij met wat iedereen probeert en begrijp butterflyice wel waarom de demo maar mocht het kunnen ja dan graag had ik het zonder de demo gehad met haar of zijn toestemming het te mogen gebruiken dat zou mij veel plezier doen dus butterflyice als je het goedvindt wil je me het aub sturen zonder demo? Alle andere werkjes bewonder ik heel erg en bedank iedereen voor alle moeite, als ik iets wil gebruiken zal ik het zeker vragen maar hou ervan de verschillende werken te zien hier zodus thanks very much iedereen :) wat niet wil zeggen dat jullie moeten stoppen nu lol :) als ik terug ben uit vakantie ga ik ook weer aan de slag ermee !!! Groetjes iedereen !! Flossie

Pjj
26 June 2008, 10:00
Geniet van je vakantie! ;)

Butterflyice
29 June 2008, 07:24
Hier is hij dan Flossie zonder demo
veel plezier er mee
http://www.flex-colours.nl/images/logobutterflyice.gif

flossie-spottie
1 July 2008, 20:27
hey bedankt butterflyice :) bewaar ik dit gewoon als gif en blijft het dan draaien ? of bewaar ik het dan onder een andere extensie? hebben de anderen bezwaar als ik de ontwerpjes gebruik, niet voor commerciële doeleinden, gewoon op het net of in een blog?

Pjj
1 July 2008, 21:29
Het is gemaakt als gif, dus als gif opslaan zou het werk moeten doen.

Ik heb er alvast geen probleem mee hoor ;)

flossie-spottie
1 July 2008, 21:34
lol must be me than, zal het opnieuw proberen :) tx anyway :)
btw weet er iemand hoe ik een pic zoals die transparent kan maken zonder het logo zelf te beschadigen want als ik magic eraser gebruik verdwijnen er gedeeltes van het logo :(

Pjj
1 July 2008, 22:06
lol must be me than, zal het opnieuw proberen :) tx anyway :)
In photoshop openen ofzo lukt dan wel niet meer...

Butterflyice
1 July 2008, 22:37
Als je mijne transparant wil hebben dat zal je met gen 1 programma lukken want die bestaat uit 360 frames

dus wil je hem transparant hebben dan zou je dat misschien kunnen vragen of zo

Jule
1 July 2008, 23:58
Als je mijne transparant wil hebben dat zal je met gen 1 programma lukken want die bestaat uit 360 frames

dus wil je hem transparant hebben dan zou je dat misschien kunnen vragen of zo :lol: :D :crazy: In het boek "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" by John Gray staat te lezen dat vrouwen het niet begrijpen dat ze "het" moeten vragen aan een man om ook maar iets gedaan te krijgen. Als wij mannen een vraag om enige hulp krijgen, duid dit voor ons mannen, op enige vorm van respect. Vrouwen zouden dit niet zo zien. U bent wellicht de uitzondering die de regel bevestigd? :lol: :D :p :crazy:

flossie-spottie
2 July 2008, 16:15
huh? heb ik iets misdaan of zo? ik dacht dat ik hier alleen vroeg of iemand wist hoe ik het het best kon zelf doen? omdat ik als vrouw van venus toch altijd zelf eerst probeer en ook al lijk ik een dom blondje het gaat er mij niet om iets "gemakkelijk" gedaan te krijgen dus meestal als ik iets wil "vraag" ik het ook altijd beleefd .... zo heeft mijn pappie mij grootgebracht en de nonnen op school ook :) maar als er dan mannen of vrouwen zijn die iets voor me doen zoals hier reeds ook gebeurde dan sla ik da niet af natuurlijk... zooooo dom en blond ben ik nu ook weer niet, lol ...

Dus ja tot nu toe lukte het me niet :) ... moet waarschijnlijk mij nog wat verder verdiepen in de materie dus ja ik vraag het vriendelijk en beleefd als het mogelijk is :))

Zoniet, zelfde vriendjes ... want bedankt iedereen voor alle hulp tot nu toe :)

Ben ik nu niet braafjes? ;-)

compuchrisje
2 July 2008, 16:42
Denk da'k hier even moet ingrijpen...
Jule heeft hier iedereen zowat op het verkeerde been gezet, voornamelijk het kwaaie. Butterflyice maakt iets op aanvraag, maakt een demo, de reden is voor niemand van belang, het gaat om het plaatje. De éne zet zijn watermerk, de ander demo, als TS iets prima vindt, kan hij/zij nog altijd pm sturen.
Plaatje wordt een gif, flossiespottie vindt hem leuk maar wil hem transparant. Een gif is een hele reeks plaatjes... het transparant maken kan enkel met animatie-programma's, waarbij elk beeldje transparant wordt gemaakt. Gewoon in photoshop as it is, gaat dat niet.
Dus nee flossie, je doet niks fout, je hebt een uitdaging gezet en je wéét wat je wilt. Enkel Butterflyice kan voor je doen wat je vraagt en als die dat ook wenst, zal ze het voor je doen. Inmenging van anderen over zaken die buiten het plaatjesmaken liggen, is niet gewenst.

Jule
3 July 2008, 07:15
@ CC-tje: Als het zo zit, gelieve mij diretc uit te schrijven. Ik ga mij niet bezig houden in het office gedeelte om iedere keer een grote "DEMO" te plaatsen op mijn goed bedoelde hulp met daaronder
Indien u het wenst te lezen, u hoeft het maar te vragen. Stel u eens voor dat de spywareslayers zo'n attitude krijgen? Maar u vindt het blijkbaar wel OK. Schrijft u mij dus maar uit!! :thx: