Volledige versie bekijken : 8600 Gt



Pjj
14 June 2008, 18:35
Hoi :)

Ik krijg hoogstwaarschijnlijk een nieuwe PC en deze gaat op een ASUS nVidia 8600 GT met 512 MB draaien. (Bestaat deze trouwens in 512MB versie, 'k vind niet zoveel)
Is deze geschikt voor de nieuwste games te draaien? Ik hecht niet zoveel waarde aan de grafische pracht bij games, als het niet hapert is't al goed. Dus niet alles op high, maar een config tussen low en mid en een aanvaardbare resolutie :)

Verdere specificaties zijn 3GB DDR 2 geheugen en Core 2 Duo E8400.

Merci ;)

ajaxloverr
14 June 2008, 20:23
Nice PC'tje dacht ik zo , Pjj ;) :good:
ik heb zelf een PNY 8500GT 512MB en die draait de nieuwste games op high, dus een 8600 GT denk ik ook wel ;)

carl
15 June 2008, 09:27
High met een 8500? :o
Heb je ook al is crysis geprobeerd op high te draaien ? Of heb je het over halflife 2 ?
Begrijp me niet verkeerd, het is geen slechte kaart, maar zeggen dat ie op high alles (vloeiend) trekt is denk ik toch ietsje overdreven. Als je mij een filmpje van fraps laat zien waar je in crysis van het graphic settings screen (advanced) naar de game gaat waarop de FPS te zien zijn trek ik me woorden terug

Pjj
15 June 2008, 09:29
High met een 8500? :o
Heb je ook al is crysis geprobeerd op high te draaien ? Of heb je het over halflife 2 ?
Begrijp me niet verkeerd, het is geen slechte kaart, maar zeggen dat ie op high alles (vloeiend) trekt is denk ik toch ietsje overdreven. Als je mij een filmpje van fraps laat zien waar je in crysis van het graphic settings screen (advanced) naar de game gaat waarop de FPS te zien zijn trek ik me woorden terug
Dat bedoel ik niet carl, ik bedoel dat'k bijvoorbeeld wel crysis zou willen kunnen draaien, maar dan dat het bv. op 1024*768 met low vloeiend draait.
It's about the gameplay :)

carl
15 June 2008, 09:31
Ik weet wat jij bedoelt hoor, en dat kan die kaart zeker aan, maar ajaxlover beweert dat ie de nieuwste games op high kan trekken .... Mijn X1600PRO die weliswaar nog wat zwakker is kan Assassins creed nog niet op 1024x768 trekken ....

ajaxloverr
15 June 2008, 11:20
High met een 8500? :o
Heb je ook al is crysis geprobeerd op high te draaien ? Of heb je het over halflife 2 ?
Begrijp me niet verkeerd, het is geen slechte kaart, maar zeggen dat ie op high alles (vloeiend) trekt is denk ik toch ietsje overdreven. Als je mij een filmpje van fraps laat zien waar je in crysis van het graphic settings screen (advanced) naar de game gaat waarop de FPS te zien zijn trek ik me woorden terug
ja op High ja, hij is zwaaroverclocked heb hem daarvoor helemaal naar Duitsland gebracht :D
CoD4, NFS ProStreet en alles gaat ook op High

Pjj
15 June 2008, 11:58
Jaah, de mijne is niet overgeklokt dus met dat antwoord kon je mij mooi op het verkeerde been zetten ajax (:

carl
15 June 2008, 12:17
En COD4 is ook niet bepaald een veeleisende game ;)
Maar ik vind indd dat je dan moet vermelden dat ie overgeklokt is :D