Volledige versie bekijken : T-shirt ontwerp



Froemel
16 June 2008, 20:09
Hallo

Ik was het net aant afsporen en kwam hier terecht.
Wij organiseren met het jeugdhuis een gratis festivalleke in ons dorp.
Nu hebben we het aanbod van een sponsor gekregen een ontwerp te maken voor een t-shirt en dat hij dan 50-tal t-shirts voor ons maakt. Het ontwerp komt op de achterkant van het zwarte t-shirt in het wit.

Zou iemand mij kunnen helpen met dit te ontwerpen? Wij hebben echt niemand in ons rangen die daar goed in is of weet hoe zoiets moet.

Het ontwerp mag maximum A3 zijn en mag gemaakt worden in bestand zoals je wilt.

Wat moet er op komen.
Deze gegevens zouden er op moeten maar mogen natuurlijk in andere schikken.

Statiekermis
19, 20 en 21 september 2008
Mss ergens iets dat het gratis is.

Vrijdag 19de is het Fuif met 9||6 DJ-team, JP and Jebus en Le Bar Deux
Zaterdag zijn er
Zaterdag 20ste optredens met Flow, Venturo, Microschoft, Jasper Erkens, Hombre en een coverband Buickle Juice.
(deze moete er niet allemaal op, mss de laatste 3 alleen, en coverband moet er bij staan wel)
Zondag 21ste: Familiedag: kinderfuif, grime, springkasteel, O.L.V Harmonie van Scherpenheuvel,...

En dan mss het logo van het festival en het jeugdhuis, daar staat ook het adres op van het festival. Deze logo's kan ik doorsturen als iemand interesse heeft.

Ons financiele middelen zijn beperkt, maar mss vindt iemand dit wel leuk om te doen. Het zou echt super zijn!!!

Het moet echt niet speciaal zijn, tmoet er gewoon allemaal op kunnen en logisch zijn.


grtz

Pjj
17 June 2008, 13:50
Post anders het logo maar op Minatica hoor

Tennek
17 June 2008, 14:11
Ja heb ook wel eens zin om het te proberen. ;)

Froemel
25 June 2008, 00:17
Bedankt voor de reacties maar ik heb al een zeer mooi ontwerp van iemand gekregen en het is al bij de drukkerij.

Toch bedankt en zeer leuke site hier.

*topic mag gesloten worden.

Nostradamus
25 June 2008, 01:02
Bedankt om dit te melden Froemel ;)