Volledige versie bekijken : Rangen



carl
24 June 2008, 20:02
Hey,
ik heb al gemerkt dat je, naarmate je meer post, je een hogere 'rang' krijgt, zou iemand is kunnen zeggen hoeveel je juist moet posten voor welke rang ? Of staat dit al ergens en heb ik erover gekeken, in dat geval zal ik terug onder m'n steen kruipen :D

Dexter
24 June 2008, 21:25
Ik heb effe wat gezocht in de ledenlijst.

0 - 10 -> Beginner
10 - 100 -> Up-to-Date
100 - 500 -> Gevorderde
500 - 1000 -> Expert
1000 - 2000 -> Pc-Freak
>2000 -> Geek

Niemand met gewone rang heeft meer dan 3000 dus mss is daar nog een rang. :)

Adri

g_man
24 June 2008, 21:29
En dit allemaal heeft géén enkel belang... het gaat erom dat mensen geholpen worden met hun problemen. Ter info: flamen en spammen om hogere ranking te bekomen wordt bestraft én ranking telt enkel in de "échte" foragedeeltes, dus alles behalve off-topic. :)

2B's
24 June 2008, 22:09
Ik bezie die "rang" eerder als een teken van trouw aan minatica. Hoe langer je deel uitmaakt van het forum, hoe beter men je begint te kennen. Als er dan zo'n titeltje zoals PC freak onder je naam verschijnt, dan voel je je zeker niet beter maar weet je van jezelf dat je al heel wat geleerd hebt... Kennis die je ook nu weer met anderen kunt delen. En hoe vaak het ook al gepost werd, het is leuk om geholpen te worden als je met een probleem zit. Het is ook leuk om anderen te helpen, vooral om de waardering die je ervoor terugkrijgt. Zonder elkaar persoonlijk te kennen maak je hier vrienden, mensen die je in het dagelijkse leven misschien stomweg zou voorbij lopen.

carl
24 June 2008, 22:28
Ik bedoelde het ook niet als een bahaaa de mijn is hoger rang hoor. Ik vind het gewoon intressant om te weten :D
hoe vaak iemand iets op een forum post kan je dus afleiden

Dexter
24 June 2008, 22:30
Ik hou er me nu eigenlijk niet mee bezig maar toen ik keek naar de rangs zag ik dat er ongelofelijk veel members zijn met 0 of 1 post...

Worden deze eigenlijk ooit verwijderd?


Adri

sykke
25 June 2008, 01:13
Zijn jullie postjagers misschien,mij maakt het niet uit zolang ik de mensen kan helpen

carl
25 June 2008, 07:54
Ik ben helemaal geen postjager ofzo, die rang maakt mij echt niets uit hoor, ik vroeg het me gewoon even af.

Baloeke
25 June 2008, 23:09
Ik hou er me nu eigenlijk niet mee bezig maar toen ik keek naar de rangs zag ik dat er ongelofelijk veel members zijn met 0 of 1 post...

Worden deze eigenlijk ooit verwijderd?


Adri
Waarom zouden die verwijderd moeten worden? Vele leden komen hier om dingen te lezen. Zo kan met ook leren.

2B's
26 June 2008, 19:53
@ Carl, je mag nieuwsgierig zijn hoor. Ik vroeg me dat destijds ook af hoe dat allemaal in elkaar stak...

@Baloeke, je hebt 100% gelijk. Veel van de leden komend inderdaad enkel om één en ander te beleven. Zo zie ik soms plots een bedankje staan van iemand die ik hier nog nooit aktief gezien heb. Toch zijn er ook heel wat inactieven, mensen die al twee jaar niet meer hebben ingelogd... daarbij stel ik me dan toch vragen.

Jule
26 June 2008, 23:07
Als ik me niet vergis, is een geldig mailadres verplicht om hier lid te worden? En er is een maandelijkse Minatica nieuwsbrief, bijgevolg worden de leden er aan herinnert dat ze hier lid zijn? Of ben ik :oink:? :D

Baloeke
26 June 2008, 23:43
Een geldig email adres is nodig anders kan men het account niet activeren.
In de nieuwsbrief staan toch belangrijke zaken, wat er te winnen valt met de kwis, de download van de maand, er wordt een game voorgesteld, lesjes,...

carl
27 June 2008, 17:47
Ik heb nog nooit een nieuwsbrief gekregen eigenlijk :D
Kan dat of meot je dat ergens aanduiden

Pilote
27 June 2008, 18:12
Ga daarvoor naar je controlepaneel en schakel daar bij opties E-mail van Administrators ontvangen in.
Normaal zal je dan de nieuwsbrief ontvangen.

Als ik fout ben verbeter me.

carl
27 June 2008, 19:02
dat was niet echt eht probleem :D
Ik zag net dat ik nog altijd op mijn oud e-mail adres zat :D
Niet moeilijk dat ik niks ontving