Volledige versie bekijken : graka



bart 16
4 July 2008, 17:39
Hey,

Ik ben een pc aan het samenstellen en ik ben nu op zoek naar een graka... de graka zou echt elke game moeten aan kunnen... Ik denk direct aan de games zoals crysis en dergelijke... Ik dacht aan een graka kaart van XFX... alleen weet ik niet goed de welke... Er is juist een nieuwe graka uit de GTX 280 maar de revieuws tonen aan dat je deze beter niet aankoopt... Kan iemand me helpen bij het zoeken van een graka... liefst een goedkope en zalige graka voor mijn samengestelde pc...

Grtz Bart

Pjj
4 July 2008, 19:31
liefst een goedkope en zalige graka voor mijn samengestelde pc...
Als ze echt élke game moet kunnen draaien, zal je die goedkope wrss mogen laten vallen ..

Quazie
4 July 2008, 19:52
Op deze pagina http://www.minatica.be/index.php vind u bij systeemconfiguraties mooie vergelijkingen.
Trouwens wat hebt u nu al zo bij elkaar geraapt

bart 16
5 July 2008, 11:28
Hey,

Dit heb ik al zelf samengesteld... alles zit denk ik goed in elkaar alleen nog een geschikte graka...

Grtz Bart

carl
6 July 2008, 16:53
Zou je niet wachten op de HD4870 ? Die ziet er veelbelovend uit ;) Anders zou ik eigenlijk gaan voor een SLI 8800GT opstelling. Zal je net iets minder kosten.

Stuntman Phil
30 July 2008, 15:05
Zou je niet wachten op de HD4870 ?

Wanneer komt die eigenlijk uit? zou hem ook willen kopen maar ik denk dat hij mijn budget een beetje zal overstijgen :D. Heb nu een HD3870 insteken,, maar die oververhit me een beetje teveel vindt ik. Naja,,, zal aan mij liggen zeker

Obsessed
30 July 2008, 15:40
Ik zie dat je kiest voor een QuadCore CPU (CPUs Socket 775 Core 2 Quad Core™ 2 Quad Q9450).
Als de Pc vooral moet dienst doen als Game-Pc, dan zou je eigenlijk beter gaan voor een Core 2 Duo E8500, aangezien deze sneller zijn.

g_man
30 July 2008, 18:18
Wanneer komt die eigenlijk uit? zou hem ook willen kopen maar ik denk dat hij mijn budget een beetje zal overstijgen :D. Heb nu een HD3870 insteken,, maar die oververhit me een beetje teveel vindt ik. Naja,,, zal aan mij liggen zekerDeze is an een tijdje uit en is niet echt duur...tss 220€ en 250€, afhankelijk van het merk. :)


Ik zie dat je kiest voor een QuadCore CPU (CPUs Socket 775 Core 2 Quad Core™ 2 Quad Q9450).
Als de Pc vooral moet dienst doen als Game-Pc, dan zou je eigenlijk beter gaan voor een Core 2 Duo E8500, aangezien deze sneller zijn.Ik denk dat het vijgen na pasen zijn hier, is een topic met laatste post op 05/07...;)

Obsessed
30 July 2008, 23:06
Deze is an een tijdje uit en is niet echt duur...tss 220€ en 250€, afhankelijk van het merk. :)

Ik denk dat het vijgen na pasen zijn hier, is een topic met laatste post op 05/07...;)
Hahaha, grappig. Niet op de datum gelet.
Probeer dan eens iemand te helpen :damn: :lol: :lol: