Volledige versie bekijken : iPhone vanaf nu vrijdag in winkel



wimvdspeeten
8 July 2008, 20:42
De lang verwachte iPhone ligt vanaf nu vrijdag in de winkel.
Zoals verwacht zonder "koppelverkoop", maar met als gevolg dat we in België de iPhone heel duur betalen (525 of 615 euro) + op de koop toe een duur abonnement. (30 tot 60 euro per maand)


Hij zal wel niet enkel bij Mobistar verkrijgbaar zijn, maar ook bij verschillende Apple Premium Resellers.

In Kortrijk en Aalst is hij vanaf 6 uur verkrijgbaar : www.lab9.be (http://www.lab9.be)

mXX
8 July 2008, 21:21
leuk om te weten maar wel duur, ik wil eerst een laptop kopen dan kiezen tussen een iphone of een PS3 :D

GuntherS
8 July 2008, 21:54
Hoe goed hij ook mag zijn, 'vanaf' 525euro is serieus duur voor ene telefoon.
Ene laptop is tegenwoordig goedkoper :wall:

Alviarin
8 July 2008, 23:30
En als we nu die Iphone in Nederland halen? Is hij daar niet goedkoper? Kan je hem daar niet kopen zonder abonnement (of laten tweaken zodat hij zonder NL abonnement kan worden gebruikt in België?).

En weet er iemand of je je huidige GSM abonnement verder kan gebruiken? Ik zit namelijk met een GSM die gelinkt is aan een Mobistarpakket voor bedrijven (goedkoper bellen en gratis bellen naar de collega's en bedrijf). Zou dit ook voor de Iphone mogelijk zijn (ook al zou ik er niet mee kunnen internetten enz.).

In elk geval, ik sprong bijna een gat in de lucht toen ik het hoorde dat hij er toch vrijdag zal zijn. Zit er al sinds 2006 op te wachten!
Moet hem hebben:help::clap:. Mijn huidige GSM is zo versleten als maar zijn kan (is ook al 6 jaar oud).

wimvdspeeten
9 July 2008, 11:15
Je zal zonder probleem de iPhone hier kunnen gebruiken met om het even welk abonnement aangezien er geen "koppelverkoop" gebeurt.
Dus zelfs met een proximus abonnement : no problem

prijs is inderdaad schandalig duur, maar in Nederland moet je hem kopen met een abonnement erbij (van 24 maanden)

zal nog even wachten zijn op een update bij ziphone

carl
9 July 2008, 14:44
Is het niet zo dat hij in nederland WEL verkocht wordt gekoppeld aan een abbo, en dat dit uitsluitend in belgie zo is ? Maar wat een verassing zeg dat wij hem zoveel duurder krijgen. Dat had ik nog niet zien aankomen.